Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Dama hos Møller sendte meg mail og lurte på om jeg hadde bestemt meg for å kjøpe en Rocco.

Jeg ble fortalt at det ikke skulle stå på finansieringen, hvis det var rocco jeg hadde lyst på. Det gjør det jo til et helvette for meg, jeg kan jo bare ikke bruke så mye penger på bil nå..... HRMF

vw_scirocco_geneva.jpg

Men tror det blir Golf TDI på meg jeg gitt ;o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fortalt at det ikke skulle stå på finansieringen, hvis det var rocco jeg hadde lyst på. Det gjør det jo til et helvette for meg, jeg kan jo bare ikke bruke så mye penger på bil nå..... HRMF

Men tror det blir Golf TDI på meg jeg gitt ;o

Finansieringa som det står på her. Ellers hadde jeg bestilt en blå Rocco med GT pakke ++ allerede (:

Kjørte Golf 6 med 1.4tfsi motoren på 122hk. Ble ikke særlig imponert, ikke likte jeg interiøret heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finansieringa som det står på her. Ellers hadde jeg bestilt en blå Rocco med GT pakke ++ allerede (:

Kjørte Golf 6 med 1.4tfsi motoren på 122hk. Ble ikke særlig imponert, ikke likte jeg interiøret heller.

Kjørte Golf 6 highline 2,0tdi 140hk i helgen, og det er en god kombinasjon! Med alt tenkelig utstyr.. Men den koster jo deretter x]

Må vel kjappe meg om jeg skal ha golf, så jeg får 3-dørs ;o

(han var i tvil om vi rakk det også....)

Men nå er det kvelden her, ligge og ha våte drømmer om ny bil :iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår