Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

er det så rart, når du kjørte bilen min i filler :D

Er en dårlig kombinasjon å gi nøkkler til en bil som går bra og en bane man kan kjøre så fort man vil på :op:

Men det var grusomt morsomt, og som jeg har sagt før, utrolig snilt at jeg fikk låne bilen :D

Hei hei hei hei...Synes da Petter var ganske flink til å være første tur på bane jeg! :D

Må du ikke ødelegge alt for gutten Anna (:

Han var det :D Absolutt :) Men da jeg spurte han om han var redd når jeg kjørte fikk jeg et nervøst ja til svar :op:

Skal ikke ødelegge noe for han jeg ;) Mener ikke akkurat noe vondt med dette jeg sier så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var det :D Absolutt :) Men da jeg spurte han om han var redd når jeg kjørte fikk jeg et nervøst ja til svar :op:

Skal ikke ødelegge noe for han jeg ;) Mener ikke akkurat noe vondt med dette jeg sier så ;)

Neida, jeg vet det :)

Skjønner vel godt at han ikke var helt høy i hatten når du kjørte. Nettopp møtt deg og så tar du kontroll over bilen på bane :op:

Hadde vært litt nervøs jeg å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg vet det :)

Skjønner vel godt at han ikke var helt høy i hatten når du kjørte. Nettopp møtt deg og så tar du kontroll over bilen på bane :op:

Hadde vært litt nervøs jeg å.

For å være helt ærlig så tar jeg det som litt ære at han faktisk turte å la meg låne bilen nettopp med tanke på at han aldri hadde møtt meg før :) Vet ikke om jeg hadde turt det selv :op:

Snill ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår