Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

veldig så bra igrunn :D har tøffa rundt i a4 med k04 snurre sammen med en kompis i nesten en uke :D fått hivd dekka på felgane så nå er det bare å få de på bilen så er jeg goooooood tooooo goooo :tannløs:

Så kos:D

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

jeg forventer bilder og info Tom andre! :D og kanskje en egen tråd :D

skal få fikset noe i kveld :)

akk vært å kjøpt kickere til den:P

åssen er det med lyd i a4 sedan?:P

hører man bassen bra? eller er det ikke de beste bila å bygge anlegg i:P

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite problem har oppstått med audikosebilen. :cool:

Syns det har luktet litt rart noen dager, og tenkte det kanskje var noe organisk som var dødt under panseret. Dvs en mus eller noe...

Tittet om det var noe gammel mat gjemt under setene, og da så jeg at det var mye vann på gulvet under gummimatta bak førersetet.

Dro på Møller rett før stengetid, og de tittet og så at det var vann og pollen som lå og tettet filteret(?) slik at vann kom inn i kanaler(?).

Så mandag skal den leveres inn og de skal ta ut seter og tørke, skifte filter(?) osv.

Tar visst noen dager, og egentlig hadde dem ikke ledig time...men de skal ta det innimellom når de har tid. :)

Så det så...

Edit: Hadde ikke du lignende problem nylig, Stian?

Endret av henne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det har luktet litt rart noen dager, og tenkte det kanskje var noe organisk som var dødt under panseret. Dvs en mus eller noe...

Tittet om det var noe gammel mat gjemt under setene, og da så jeg at det var mye vann på gulvet under gummimatta bak førersetet.

Dro på Møller rett før stengetid, og de tittet og så at det var vann og pollen som lå og tettet filteret(?) slik at vann kom inn i kanaler(?).

Så mandag skal den leveres inn og de skal ta ut seter og tørke, skifte filter(?) osv.

Tar visst noen dager, og egentlig hadde dem ikke ledig time...men de skal ta det innimellom når de har tid. :)

Så det så...

Gi meg en dag og en varmevifte så skal jeg fikse det :)

Har opplevd det samme selv (bare på andre siden av bilen)

Endret av al3x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det så...

jo hadde igrunn det hege :) men jeg måtte ut med alt desverre ... hos meg så var det en pkning som hadde detti ut faktisk .. slik t vann kom rett inn i bilen ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Noen som vet om det går an å få tak i software til audier? Skal bytte hjerne og Møller skal ha 5000kr for jobben å bytte og legge inn ny programvare. Er jo veldig enkelt å bytte hjerne. Men verre å programmere den når man ikke har programvare.

Har prøvd å ringe andre verksteder, men ingen av dem vil ta på seg jobben.

På forhånd takk for hjelpen folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Noen som vet om det går an å få tak i software til audier? Skal bytte hjerne og Møller skal ha 5000kr for jobben å bytte og legge inn ny programvare. Er jo veldig enkelt å bytte hjerne. Men verre å programmere den når man ikke har programvare.

Har prøvd å ringe andre verksteder, men ingen av dem vil ta på seg jobben.

På forhånd takk for hjelpen folkens!

muli å høre med nien chippping firmedr ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg en dag og en varmevifte så skal jeg fikse det :)

Har opplevd det samme selv (bare på andre siden av bilen)

Alexander, du er så snill at bare halvparten hadde vært nok..! :)

Men skal ikke belaste deg med jobben, dessuten skal de fikse gps-en som også er fuck.

jo hadde igrunn det hege :) men jeg måtte ut med alt desverre ... hos meg så var det en pkning som hadde detti ut faktisk .. slik t vann kom rett inn i bilen ....

Da de dro av plastikklista og tok av dekselet øverst innerst så lå det masse vann i rommet under.

Føles litt som du snart er Tian nå ;)

ikklr fin

muli å høre med nien chippping firmedr ??

Hihi :op: Audikonsulenten Tian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår