Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Hoster

Øm i muskler og ledd

Tett i nesen

Slapp og helt utmattet

Litt feber

I så fall har jeg også svineinfluensa :O

Eller er det kanskje bare pga. stress, lite søvn og en svak pollen/gress allergi at jeg har de symptomene, -feberen ..hmmm..

Nei, er for mye styr rundt disse greiene om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall har jeg også svineinfluensa :O

Eller er det kanskje bare pga. stress, lite søvn og en svak pollen/gress allergi at jeg har de symptomene, -feberen ..hmmm..

Nei, er for mye styr rundt disse greiene om dagen.

Alt for mye styr rundt det ja... Og for folk flest er det ikke noe pes i det hele tatt.Det er værre for folk som er svake/syke fra før. Derfor følger jeg retningslinjene jeg har blitt fortalt på sykehuset, så jeg ikke tar livet av noen som er syke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye styr rundt det ja... Og for folk flest er det ikke noe pes i det hele tatt.Det er værre for folk som er svake/syke fra før. Derfor følger jeg retningslinjene jeg har blitt fortalt på sykehuset, så jeg ikke tar livet av noen som er syke..

Yup, media lager for mye ut av noe som de fleste opplever en eller flere ganger i året allerede.

Skulle tro at halve Norges befolkning kommer til å stryke med pga. svineinfluensa etter hva avisene skriver.

Edit: Siste jeg hørte var at et firma har gitt de ansatte forbud mot å klemme hverandre xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha..sier mye rart han der :op:

Jeg kan dessverre ikke stort om det, men hva lurer du på a?

hehe:) Det jeg lurer egentlig på er hvordan jeg skal bruke? Hvordan lese av feilkoder, slette feilkoder. Noe mer man kan bruke det til som er nyttig? Kan må tilbakestille servicetelleren med VAG-COM eller må man ha en egen service-resetter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) Det jeg lurer egentlig på er hvordan jeg skal bruke? Hvordan lese av feilkoder, slette feilkoder. Noe mer man kan bruke det til som er nyttig? Kan må tilbakestille servicetelleren med VAG-COM eller må man ha en egen service-resetter?

Hvis du går på Ross-tech sine sider så finner du alt der :)

Du kan resette service lampene via Vag-com også.

Skal du lese og slette feilkoder velger du bare Auto-scan, så type bil og trykker Start. Så kan du slette alle sammen etterpå hvis du vil.

Man kan forandre ganske mye rart, men det varierer fra bilmodell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går på Ross-tech sine sider så finner du alt der :)

Du kan resette service lampene via Vag-com også.

Skal du lese og slette feilkoder velger du bare Auto-scan, så type bil og trykker Start. Så kan du slette alle sammen etterpå hvis du vil.

Man kan forandre ganske mye rart, men det varierer fra bilmodell.

ok. Takk for hjelpen:) Men når du sier forandre ting Hva kan man forandre hvis man har en A6 1,8TQ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hostepåalle*

Stakkars lille nøff som har blitt syk :)

Lysten på sydentur igjen snart, eller har du blitt kurert for tanken på gjentagelse? :D

Yup, media lager for mye ut av noe som de fleste opplever en eller flere ganger i året allerede.

Skulle tro at halve Norges befolkning kommer til å stryke med pga. svineinfluensa etter hva avisene skriver.

Edit: Siste jeg hørte var at et firma har gitt de ansatte forbud mot å klemme hverandre xD

De er vel ikke redd for alvorlighetsgraden for den enkelte, men for de økonomiske konsekvenser dersom veeeldig mange blir sengeliggende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår