Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

så kommer frakta, og så må du trekke fra den franske VAT prosenten som er på 19.6%, og legge til 25%.

Så blir litt. Finner billigere.

helt sant det rune :) men var bare ett kjapt eksempel og jeg skal muligens til tyskland å hente bil så da er det en mulighet å kjøpe der nede og ta med hjem :polish:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og i tillegg dieselpumpe, også svindyrt.

Bruker ikke 2,5tdi greit på mila også?

Varierende forbruk

Vi opplevde stor forskjell på forbruket på vår bil. Det er ingen tvil om at dette kan være en skikkelig sparebil, men det krever ekstra disiplin fra føreren. Med samboeren i bilen lå forbruket så lavt som 0,67 ved normal landeveiskjøring. Uten samboer i bilen kom forbruket lett opp i over literen per mil, men det fordrer ganske frisk bruk av gasspedalen.

I følge Dinside.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte litt sånn jeg og :D hva hette han med boran ? eventuelt brukernavn

boraen skal selges ;)

Eivind Alexander Berg tror jeg det var:)
jepp:)
for å si det sånn .... den går billigere enn min 1.8 turbo bensinslsuker ..... 1.2 på mila er ikke uvanlig iallefall ved blandet kjøring

holder meg faktisk under mila jeg, på blanda kjøring :D ikke så ille det med tanke på alle de bratte bakkene her :polish:

og 0,68 på peeeeeeeen langkjøring ;)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår