Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

har hørt det går an å få luftsenk inn i vognkortet, noen som veit no mer om det? :wonder:

også har jeg hørt det er litt håpløst når det er flere minusgrader... Bilen må bli skikkelig varm før man får heva bilen :wonder:

Aldri hørt at du får dette godkjent hos BT. Husker jeg sendte dem mail ang. godkjenning på B5..fikk aldri svar :(

Og jeg vil vel anta at i minusgrader kan det bli litt kronglete, kald luft tar jo mindre plass enn varm luft. Så kompressoren må sikkert jobbe lenger før den fyller opp belgene.

Vet at de fleste med luft i Norge har gewinde eller bare vanlige dempere på vinterhalvåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig å måtte bytte 2 ganger i året da.... *tenke*

Går fort etterhvert da ^^

Men du trenger jo ikke justere på høyden om vinteren da. Bare ha en høyde. Lufta holder seg jo i belgene selv om du ikke justerer den. Selvfølgelig kan det bli mindre luft på ekstremt kalde dager, det kan skje med dekk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår