Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

Tusen takk. Skal bli spennende å se hvordan den motoren oppfører seg. Skal ikke bli noe trimma herjebil, men skal justere den så den blir litt sprekere da. Er jo en tung, stor bil.

Er det 230hk eller 250hk utgaven du har kjøpt?

Kan i allefall skrive under på at 230hk er en veldig artig bil å kjøre. Kjørte en slik bil ganske mye. Blir aldri lei den bilen. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Da har jeg nesten fått skrudd sammen interiøret i bilen igjen. Gjenstår bare 2 skruer i hanskerommet, dekslet på høyresiden av hanskerommet og så sette inn passasjersetet :)

Av en eller annen merkelig grunn så har jeg faktisk skruer til overs :P Jaja, sånn går det når man ikke husker alt eller noterer ned de stedene man skrur de ut fra.

Fant også ut at det kom vann ut av kabelgjennomføringa til førerdøren..hm...så jeg la en tjukt lag med silikon der. Kom ikke noe mer ut etter det så jeg krysser fingra.

Vann i bilen = drittjobb!

Endret av al3x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår