Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Hva mener du med "teknisk sett" ? :wonder::wonder:

mente teoretisk sett, heh :P

kjøper/arver den av morfar som har gått bort... Får den ganske billig så kan nesten ikke si nei

veit ikke når jeg får overta den. Og det spørs om jeg greier å la vær å koste på den:) :polish:

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum. Lurer på hva jeg skal gjøre med bila når jeg får den jeg ;o

Kjøpe BÅDE felger og senk nytt nå veit jeg ikke om jeg gidder.

Kjipt å sause inn helt nytt senkesett med saltlake når vinteren er rett rundt hjørne.

Om jeg kjøper hjul nå, så blir det ikke så lenge å bruke de før vinteren kommer eller... Men kan jo kjøpe noen midlertidig hjul nå, og både nye hjul og senk til våren :D

Eller hva tror folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum. Lurer på hva jeg skal gjøre med bila når jeg får den jeg ;o

Kjøpe BÅDE felger og senk nytt nå veit jeg ikke om jeg gidder.

Kjipt å sause inn helt nytt senkesett med saltlake når vinteren er rett rundt hjørne.

Om jeg kjøper hjul nå, så blir det ikke så lenge å bruke de før vinteren kommer eller... Men kan jo kjøpe noen midlertidig hjul nå, og både nye hjul og senk til våren :D

Eller hva tror folket?

Senk nå, og kanskje noen billige midlertidige felger?

Kjøper du rustfritt er det jo ikke noe stress :)

Og ellers bare litt sånn småtteri, cleane litt her og der, sote ruter kanskje (husker ikke om den hadde det fra før av)?

Vet det ikke er akkurat samme type, men er da litt inspirasjon for det ^^

P1110434.jpg

P1110461.jpg

Endret av al3x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk nå, og kanskje noen billige midlertidige felger?

Kjøper du rustfritt er det jo ikke noe stress :)

Og ellers bare litt sånn småtteri, cleane litt her og der, sote ruter kanskje (husker ikke om den hadde det fra før av)?

Hm.. Blir fort litt mye penger det ;o

Skal sette bort jobben med senk, da jeg verken har sted, utstyr eller verktøy til å skru med her, og vil ha det ordentlig gjort.

Blir fort 11500 for justerbart, jobben, 4hjulskontroll og deretter visning på bt og nytt vognkort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Blir fort litt mye penger det ;o

Skal sette bort jobben med senk, da jeg verken har sted, utstyr eller verktøy til å skru med her, og vil ha det ordentlig gjort.

Blir fort 11500 for justerbart, jobben, 4hjulskontroll og deretter visning på bt og nytt vognkort..

Hehe, okay..hva med..hm..

Ta små ting nå, kanskje noe interiør greier?, og så sparer du opp til både felger og senk til våren da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, okay..hva med..hm..

Ta små ting nå, kanskje noe interiør greier?, og så sparer du opp til både felger og senk til våren da? :)

Hehe, har tenkt på det også. Klarer ikke bestemme meg, noe jeg aldri klarer :p

Får kjøpe S3 pedaler, håndbrekk, og girkule, evt. s-line girkule nå da kanskje. Samt nye stoffmatter foran.. Også har jeg bestilt bilpleie fra CYC for en god slump :D Bestilt det med post restante (henter det i sverige, mye billigere!)

Og da har det fort løpt noen kroner alt :polish:

Til våren blir det hvertfall senk og felger med en gang, samt lakke opp litt av bakfanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår