Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Har du prøvd å dra skinn-trekket opp og over girkula, får å skjekke at det ikke sitter en sånn stramme ring nederst på selve kula?

jepp, på under siden går det 4 "taper" ned rundt stanga og det er festa en klemme rundt den igjen, kan prøve å ta bilde men skulle ikke tru at det er grunnen til at jeg ikke får skrudd den av :wonder:

hadebra audi ........ 89 000 i hånda men er trist :(

:( *klappe stian på skuldra*

på den lyse siden så kommer det vel snart en ny og mer strøken en på gardsplassen? :D

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får jeg tak i bremser billigst her i norge? Skal ha klosser og skiver. størrelse 321 x et eller anna. Er spesielle klosser til min da. Så på mekonomen, og der koster et par klosse nesten 800, pg skiver koster 1400 ca.

Husk å sjekk om du har fire eller åtte klosser på hver side foran på din. De før 2000 hadde åtte stk, mens de etter hadde fire. Så har man overgangen 99/00 der noen har fire mens andre har åtte.

Kjøpt på Mekonomen du. Ikke så lett å få tak i klosser til disse bilene billig noen plasser. Har prøvd, men endte opp med å kjøpe på mekonomen.

Endret av Orihime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår