Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Meg liker ikke Statens Vegvesen! De likte ikke xenonlysa, felgene eller senken min. Teite folk :P

Sa dem da? kontroll her idag å! Landsomfattende akskjon eller? :D hehe, så dem sto der på strekka, kjørte inn en annen plass og snudde:) hehehe

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa dem da? kontroll her idag å! Landsomfattende akskjon eller? :D hehe, så dem sto der på strekka, kjørte inn en annen plass og snudde:) hehehe

Disse sto rett rundt en sving uten mulighet til å komme seg unna :P

Men det var standard regle om at dette må i vognkortet, og bilen er alt for lav, minimum høyde er 11cm under bilen (tror ikke min var så høy med originale dempere en gang), osv osv osv

Forresten så klarte han å si at jeg hadde lyktespylere, og det var nytt for min del. Jeg har bare dekslene på fangeren, men ikke noe under. Ha! Sier litt om hva de kan.

Merkelig nok så sa dem ikke noe på sotefilmen jeg har på lyktene.

Såå jeg må vise den før 16/11 for etterkontroll. Bare napper ut xenonlysa, setter på vinterdekka (evt. låner et sett 18" med riktig ET hvis jeg kan få dokumentasjon fra Audi på at 18" er lovlig), hever bilen og tar firhjulskontroll og voila :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår