Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

Skal også hilse så mye fra min Kjære å høyt elskede samboer Majken som er barnevakt å støøtte kontakt for oss ikveld !!!

DAAAAWWWNNNIIIII !

kozz og klemzzzz !!! <3<3

Ps:; hu blei furten når jeg ikke nevtne nevte hente, men nå er hu glad da.

Hu er en god panser pike hu ^^, å baksete pike <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

ja var litt spessielle de der :D så de må moddes litt ..... tenkte jeg skulle legge opp slik at jeg har muligheten til å slå us av og på med bryter :m'm:

Aha, jeg tenkte bare å hente strømmen fra parklys ledningene jeg. Kappet av dem og ført de videre til blinklyset.

kor kor kor?! :d

Kjøp hos forhandlere av amerikanske biler.

de selges på bensinstasjoner ;)

Sikkert 100kr stk der da :P

Statoil tar 30kr for en parklyspære til B6en :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, jeg tenkte bare å hente strømmen fra parklys ledningene jeg. Kappet av dem og ført de videre til blinklyset.

Kjøp hos forhandlere av amerikanske biler.

Sikkert 100kr stk der da :P

Statoil tar 30kr for en parklyspære til B6en :S

ja funker gull det også alex :D tenkte sånn at jeg hadde muligheten til å slå us av og på ..... hvis du kikker på sokkelen så ser du at det var litt mer køddent enn b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja funker gull det også alex :D tenkte sånn at jeg hadde muligheten til å slå us av og på ..... hvis du kikker på sokkelen så ser du at det var litt mer køddent enn b5

Har ikke kjøpt pæreholderen så jeg har ikke sett på det enda :P

Har bare fundert litt på det :)

Grunnen til at jeg vil gjøre det slik er for å slippe parklyset. Så da kjører jeg bare med tåke- og blinklyset på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt pæreholderen så jeg har ikke sett på det enda :P

Har bare fundert litt på det :)

Grunnen til at jeg vil gjøre det slik er for å slippe parklyset. Så da kjører jeg bare med tåke- og blinklyset på.

ja skjønner det :) var sånn jeg begynte å lodde om også ..... men den sokkeln var no dritt he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår