Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Stian; hvilken rute tar du/dere neste lørdag, og når har dere planlagt å være oppe på Hadeland?

ikke sikker alex har ikke kikket så nøye på det egentlig :) men hvis du ser på telemark sine sider så er det en post på det der ...... hadde vært koslig med no felleskjøring !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syntes folket om denne?vurderer å dra og se på den, noen som har noen inspill

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21818787

pen bil !! men kanke si annet enn at JEG syns prisen er noe stiv for en soppas liten bil :) men for all del er jo knall interiør og lav km stand !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil !! men kanke si annet enn at JEG syns prisen er noe stiv for en soppas liten bil :) men for all del er jo knall interiør og lav km stand !!

Enig i det du sier. Planen var WRX men det blir altfor dyrt. Må vente til jeg blir litt eldre(altfor dyr forsikring). I Mellom tiden vil jeg ha en litt liten bil som jeg har lyst til å trimme litt. Ha det litt moro med den:)

Ser for meg dette kittet til denne bilen. Tror jeg kan få det moro med den da

http://www.turbopower.no/turbokit.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sikker alex har ikke kikket så nøye på det egentlig :) men hvis du ser på telemark sine sider så er det en post på det der ...... hadde vært koslig med no felleskjøring !!!!

Så det var snakk om at dere skal oppover om Hønefoss, så blir andre veien i forhold til meg og Marius da :P

Med mindre han har ombestemt seg (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det du sier. Planen var WRX men det blir altfor dyrt. Må vente til jeg blir litt eldre(altfor dyr forsikring). I Mellom tiden vil jeg ha en litt liten bil som jeg har lyst til å trimme litt. Ha det litt moro med den:)

Ser for meg dette kittet til denne bilen. Tror jeg kan få det moro med den da

http://www.turbopower.no/turbokit.html

ja da er det en god bil :) burde gå rimelig godt med det opsettet der. syns disse går greit med bare chip også igrunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var snakk om at dere skal oppover om Hønefoss, så blir andre veien i forhold til meg og Marius da :P

Med mindre han har ombestemt seg (:

skal ikke si jeg veit hva som blir lettest eller best gitt :D men felleskjøring hadde jo vært rektig så koslig :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår