henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Kjennes ut som du har blitt voldtatt i rævva av en liten tur til butikken ;) hihi, du er morsom :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 OG det blir stas med stor motor i neste ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Nr. 3, hatt to golfer før;) En GTI bl.a:) Hvorfor byttet du ut GTI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 hihi, du er morsom :) Hihi:D Du og:D Og søt i det skjørtet;) Knut ble skikkelig turned on ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hvorfor byttet du ut GTI? Lyst på nyere bil:) Men savner det som var av krefter i den ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hihi:D Du og:D Og søt i det skjørtet;) Knut ble skikkelig turned on ;) yeah right..det bildet er skikkelig usexy spør du meg. Kan heller henge over bilen en gang og få tatt bilde, så blir det litt mer morsomt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Nærmer oss med stormfart 5000 nå :D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 yeah right..det bildet er skikkelig usexy spør du meg.Kan heller henge over bilen en gang og få tatt bilde, så blir det litt mer morsomt ;) Deler du det med alle da? eller bare meg? ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Når det gjelder Golf så har jeg aldri siklet så mye på de. For mye damer på rundt 30 (moi?) som blir så dølle når de kjører dem. Meeeeen, det er en helt ny hvit sportgreie som er senka..en golf..borti gata her. Og jeg blir mo i knærne hver gang jeg går forbi den ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Ikke lenge til jeg skal avgårde og se fotballkamp :D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Når det gjelder Golf så har jeg aldri siklet så mye på de.For mye damer på rundt 30 (moi?) som blir så dølle når de kjører dem. Meeeeen, det er en helt ny hvit sportgreie som er senka..en golf..borti gata her. Og jeg blir mo i knærne hver gang jeg går forbi den ;) Kjørte hvit golf 2 gti jeg;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Deler du det med alle da? eller bare meg? ;) Nå tror jeg Knut blir småsjalu...på deg! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Nå tror jeg Knut blir småsjalu...på deg! ;) Driter jeg i:D Han er så lett å få i humør igjen;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Ikke lenge til jeg skal avgårde og se fotballkamp :D Da må vi skyndte oss!! Fotballkamp mellom hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Side 333 jo :D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg