Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Sandmo

    7025

  • mordi87

    5255

  • _eSOo_

    4950

  • henne

    3918

Top Posters In This Topic

Min ski og brettkarriere har bare gått utover nesen min. Brukket den 2 ganger i bakken, en gang på en c-box, og en annen gang på en rainbow-rail. Har fått redsel for istete glatt rails.

 

Skal sies at det er værre å BREKKE DEN OPP IGJEN på sykehuset, 2 uker etter pga at den gror skeivt. Med en rar tang av noe slag, og rein muskelkraft.

 

Og det er kjipt at det vokser mer brusk for hver gang, nesen min har blitt en del større etter alle gangene jeg har brukket den :p

Hørtes ikke særlig godt ut =/

 

Benbrudd er noe av det verste jeg vet. Brukket begge armene, ene benet og en tå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er ikke feil de! Jeg har K2 Seth Pistol og Völkl Gotama. Sistnevnte er reine pudderski da..

 

Nice :D

 

Jeg startet _HELT_ fra scratch når det gjelder ski nå i vinter, men hadde bestemt meg for å slå til med noen skikkelig ski med en gang.

 

Dritt å skulle lære seg twintip med feil utstyr.

 

Hadde virkelig _ALDRI_ stått på aliptski før, kun brett.

 

Så gikk seigt i starten, men kom seg virkelig utover i sesongen :)

 

Det som er greit med Public Enemy er at de er veldig allround.. Tar det meste, så jeg trenger egentlig ikke noe annet uansett hvor jeg skal stå.. Flyter godt i løssnø, og sitter fremdeles som STØPT i preparert løype!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår