Gjest brunerune Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Skrudd noe på bilen idag da? (MERK: Jeg er relevant!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Velvel gutta boys. Nå har jeg vært i kontakt med doktor'n. At det har hjulpet vil jeg ikke påstå å si, men jeg har hvertfall gjort et tappert forsøk. Virker ikke som medlidenhet er å hente ihvertfall. -Over og ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 *snufse* :( - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Dere holder koken. :D Har vært og handlet litt, trent, tatt sol, vasket bil, vasket litt klær, og satte meg ned foran pcen. Og plutselig er kvelden gått omtrent jo :o Torsdagsklubben straks også, yay! Espen, tar du sol? Jesus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Ufint :( Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Velvel gutta boys. Nå har jeg vært i kontakt med doktor'n. At det har hjulpet vil jeg ikke påstå å si, men jeg har hvertfall gjort et tappert forsøk. Virker ikke som medlidenhet er å hente ihvertfall. -Over og ut! Bah :`( Espen, tar du sol? Jesus. Ja...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 http://www.bilforumet.no/stripa/210451-ang-kosekroken.html SE HER BITCHES:D Vi gjør et lite forsøk :) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Morn Marius..fått sovet noe som helst i natt? ;) (Og du svarte ikke på et spm jeg stilte i går..blah) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Pip til deg og Espen..så ikke du var i farta :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Oi oi, jeg er våken samtidig som dere. Hva skjer med verden? :O - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Morn Marius..fått sovet noe som helst i natt? ;) (Og du svarte ikke på et spm jeg stilte i går..blah) Nja... Ikke sovet allverdens... Du da frøken? Beklager hvis det var no jeg ikke svarte på!! Hva var det?? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Oi oi, jeg er våken samtidig som dere. Hva skjer med verden? :O Dette må være tegn på et eller annet... Tråden blir flyttet OG Alex er våken... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Verdens undergang! :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Verdens undergang! :P Noe sånt :) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Oi oi, jeg er våken samtidig som dere. Hva skjer med verden? :O Hvorfor er du våken så tidlig? :) Jeg skal snart tusle i seng igjen. Måtte bare se om drømmene var virkelighet eller virkeligheten var drømmer.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg