Sandmo Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Haha:) Du Stian, du Stian...:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 hei igjen :) de ville faen ikke stoppe meg de jævla snutane :( og jeg som kjørte bil med alt i orden :D Haha, du ville ikke kjøre din? :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 nei ville ikke det er jeg redd :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 /me spanker hege, og sier hallo :) hihi :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Stian...hva var det avgjørende for at x-en kom krypende tilbake? Skattelistene sa du? ;) Syns det var så søtt at hun ringte etter at de var offentliggjort nemlig. Ordentlig savn er det! *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 hihi :D Hahahah, passa bra :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Stian...hva var det avgjørende for at x-en kom krypende tilbake? Skattelistene sa du? ;) Syns det var så søtt at hun ringte etter at de var offentliggjort nemlig. Ordentlig savn er det! *knis* hu kom ikke tilbake ...helt... nei vi har holdt på helt siden det blei slutt :) vi var sammen i 5 år så er litt mer bak det enn som så.... det med skattelistene var bare hu som susa rundt på internett og skulle bare ringe for å si det til meg :hellothere: - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 hu kom ikke tilbake ...helt... nei vi har holdt på helt siden det blei slutt :) vi var sammen i 5 år så er litt mer bak det enn som så.... det med skattelistene var bare hu som susa rundt på internett og skulle bare ringe for å si det til meg :hellothere: Ok, forhold har potensiale til å bli styrete. Men det trenger heldigvis ikke være det.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Skal på IKEA..ønsk meg all lykke i verden! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Etter et forhold på 8 med ei i fjor som bodde i oslo, kan jeg bekrefte det ja.. :) Nå har jeg det bedre enn jeg noen gang har hatt det..! - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Skal på IKEA..ønsk meg all lykke i verden! :D Haha, lykke til :D Pass på visakortet, IKEA har en tendens til å tømme det! - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 lykke til med IKEA tur :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 ja kan bli en god del styr er jeg redd men vi får se hva som skjer :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Haha, lykke til :D Pass på visakortet, IKEA har en tendens til å tømme det! Hihi...Møller og IKEA på samme dag. Juhu! ~ byegones Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Etter et forhold på 8 med ei i fjor som bodde i oslo, kan jeg bekrefte det ja.. :) Nå har jeg det bedre enn jeg noen gang har hatt det..! Hahaha, nå var det rett før jeg leste at du hadde forhold me EI PÅ 8 IFJOR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg