Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

Jeg har drevet å observert litt i det siste, og nå er det et par ting jeg lurer på.

Er blinklys ekstrautstyr på nyere audier? Og er det en gasspedal i dem eller leveres de bare med av/på-knapp? ;)

 

nei fins ikke blinklys og ja er bare av og på :) er det ikke noe morro å bli frakjørt i hvert lyskryss eller siden du klager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Sandmo

    7025

  • mordi87

    5255

  • _eSOo_

    4950

  • henne

    3918

Top Posters In This Topic

Bare lurte jeg :D Og klaging er det ikke egentlig, men jeg syntes at akurat blinklys ikke burde være så vanskelig å bruke (Jævlig irriterende når jeg har dårlig tid og står og venter før en rundkjøring fordi en eller annen kar ikke klarer å gi signal om at han skal ut, når jeg egentlig bare kunne kjørt på)

Ang. fart så er jeg alltid forberedt på å bli frakjørt. Jeg kjører en 316 for faen;)

Greit nok, jeg kjører også fort til tider, (i den forstand det er mulig med 1.6 liters rekkefirer) men nyere Audier (hovedsaklig de helt nyeste med de snåle baklysa) legger seg (nesten) ALLTID rett i ventre fil (uten å blinke) og nekter å flytte seg.

 

Og bare så det er sagt så disser jeg ikke Audi generellt, men hva kjøremønster angår så har eierne av de nyeste dyreste audiene blitt det alle sier at BMW sjåfører er:D

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er nok ikke bare audisjåfører som ikke bruker blinklys nei. Men utifra mine observasjoner så er ikke de som kjører litt eldre audi så gale, men helst fra 01-02 og oppover så blir det værre.

 

Og dere som vil slenge dritt mellom merkene kan trykke på linken i bunnen av denne posten. Men please spar dere for uttrykk som kebabtralle. Og helst begrunn påstandene deres... Ok?

http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/212703-audi-vs-bmw-tr-den.html#post2365309

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår