Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

ssss... du venta vel ikke at vi klarte å holde oss helt alvorlige her :)

 

neida, hvis du har sett filmen shoot em up så sier han det fint der hvorfor de med dyre biler kjører sånn som de gjør :)

 

Fair nok. Men det er jo oftest dyre audier jeg ser som legger seg over i hytt og vær uten blink. Og ikke viser så mye vilje til å legge seg over i høyrefila et lite øyeblikk hvis noen kommer opp bak som gjerne vil kjøre litt fortere enn dem igjen:D

(Ja, det går ann å kjøre fort med en 316 og)

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Sandmo

    7025

  • mordi87

    5255

  • _eSOo_

    4950

  • henne

    3918

Top Posters In This Topic

Fair nok. Men det er jo oftest dyre audier jeg ser som legger seg over i hytt og vær uten blink. Og ikke viser så mye vilje til å legge seg over i høyrefila et lite øyeblikk hvis noen kommer opp bak som gjerne vil kjøre litt fortere enn dem igjen:D

(Ja, det går ann å kjøre fort med en 316 og)

 

 

skjønner godt hva du mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fair nok. Men det er jo oftest dyre audier jeg ser som legger seg over i hytt og vær uten blink. Og ikke viser så mye vilje til å legge seg over i høyrefila et lite øyeblikk hvis noen kommer opp bak som gjerne vil kjøre litt fortere enn dem igjen:D

(Ja, det går ann å kjøre fort med en 316 og)

 

Jeg har samme problem med andre som ligger i venstre og ikke flytter seg.. :( Og hater folk som sparer på blinklysa..

 

Nå er det vel heller det at du legger veldig godt merke til nye audier fordi de er så jævlig snygge!

Andre biler brenner seg liksom ikke så hardt fast på netthinna :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem med andre som ligger i venstre og ikke flytter seg.. :( Og hater folk som sparer på blinklysa..

 

Nå er det vel heller det at du legger veldig godt merke til nye audier fordi de er så jævlig snygge!

Andre biler brenner seg liksom ikke så hardt fast på netthinna :D

 

Jada, skal inrømme at de nye A6 stasjonsvognene er feite å se på. Kunne godt hatt en sånn, men de kosta massa penga, og jeg vil ha bakhjulstrekk:D

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår