Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

Alt etter hvilkne høyttalere du bruker det. Skal du ha vanlige satelitt høyttalere eller små generelt, er det ikke noe vits. Men om du har skikkelige høyttalere, som trekker litt mer, er det kjipt med 1,5 kvadrats kabler fra clas ohlson.. Det går vel egentlig ikke så mye i kobber kvaliteten, men på isolasjon.

 

Alt er relativt, og er ikke helt enig i det du sier. Dog kabler til par hundre kr meteren og kabler til 2000kr meteren, DER ser jeg lite vits!

 

Og ja, det heter høyttaler, ikke høytaller ;)

Husker ikke hva han het, men var visstnok en av eliten når det gjelder lyd, som trakk seg fra en utfordring hvor de skulle se om han hørte forskjell på billig kabler og svindyre kabler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Sandmo

    7025

  • mordi87

    5255

  • _eSOo_

    4950

  • henne

    3918

Top Posters In This Topic

Da kommer vi innpå det igjen, som jeg sa. Når du tenker på svinbillige kabler, tenker du\de på dem på clas til 5kr meteren? Eller kabler som faktisk fås kjøpt hos en hifi grossist? Og dyre kabler, tenker dem på noe ala nordost til 2000kr meteren, eller slike dali til 120kr meteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer vi innpå det igjen, som jeg sa. Når du tenker på svinbillige kabler, tenker du\de på dem på clas til 5kr meteren? Eller kabler som faktisk fås kjøpt hos en hifi grossist? Og dyre kabler, tenker dem på noe ala nordost til 2000kr meteren, eller slike dali til 120kr meteren?

Nå nevnte ikke jeg svinbillige kabler da. Men var snakk om svindyre og rimelige kabler.

 

Selv jeg skjønner at de billigste kablene ikke vil funke særlig bra, da de ofte er syltynne og er laget av dårlig materiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår