Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Sandmo

7025

• mordi87

5255

• _eSOo_

4950

• henne

3918

Top Posters In This Topic

Du får ingen ekstra innlegg av å skrive her. Alle tråder på Stripa blir ikke telt, nettopp for at man skal slippe å få folk som postwhorer.

Alle innlegga dine blir telt to gongar.

Når eg ser på kor mange innlegg eg har reknar eg det ut sånn som eg skreiv litt lengar oppe på sida.

Edit: Eg meinte forrige side.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Kan du begrunne det?

Vel, vi kan vel starte med det at du er mester i off topic i alle tråder du skriver i? :P

Alle innlegga dine blir telt to gongar.

Når eg ser på kor mange innlegg eg har reknar eg det ut sånn som eg skreiv litt lengar oppe på sida.

Hvis du ser på telleren under nick/avatar/bosted på venstresiden av innleggene dine så vil ikke den endre seg når du skriver innlegg på Stripa.

Ja, alle havner under Mine innlegg, men de blir ikke tatt med i beregningen av antall innlegg du har. Det er derfor du kan se folk som har 0 innlegg, men allikevel skrevet 100stk på Stripa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bare gidder å sjå på kor mange innlegg det er i "Mine innlegg" og delar det tallet på 2 så finn du kor mange innlegg du har.

Eit eksempel. Eg har 360 innlegg. 360 : 2 = 180 innlegg hadde eg rett før eg posta dette innlegget.

Det er denne måten eg reknar det ut på.

Vel, vi kan vel starte med det at du er mester i off topic i alle tråder du skriver i? :P

Hvis du ser på telleren under nick/avatar/bosted på venstresiden av innleggene dine så vil ikke den endre seg når du skriver innlegg på Stripa.

Ja, alle havner under Mine innlegg, men de blir ikke tatt med i beregningen av antall innlegg du har. Det er derfor du kan se folk som har 0 innlegg, men allikevel skrevet 100stk på Stripa.

Eg reknar ut antall innlegg sjølv.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår