Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Sandmo

    7025

  • mordi87

    5255

  • _eSOo_

    4950

  • henne

    3918

Top Posters In This Topic

så tar d vell en 2-3 dager før det kommer hit....

 

Men er DHL pakken sendes med, noen som har brukt dem før?

kommer de på døra eller:D

 

Ja, hvis det er DHL som leverer _HELE_ veien, så ringer de deg nok og avtaler tidspunkt.. med mindre pakken er så liten at den går i postkassen..

 

Men i mange tilfeller så bruker DHL det norske postvesenet med en gang pakken kommer til norge.. men hvis du har sporingsnummer fra dhl, så leverer nok de hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :D

 

Husker jeg hadde en garantisak på et ratt og pedal-sett fra logitech.. ble sendt til fuckings SVEITS! Tok 4 eller 5 dager fra jeg sendte den avklipte ledningen til de, til jeg fikk nytt levert på døren av dhl.. og det morsomme var at i nærområder hvor jeg bodde før, der var det det lokale busselskapet som leverte for DHL. Så det kom jo en 3km lang langdistanse-buss (typ BIGsize) og snuddet på tunet vårt midt i byggefeltet :D Hahaha, det så passe komisk ut! Sykt at han fikk de til.. Er så vidt billistene klarer å snu akkurat der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår