Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

Finnes det? Norsk sykepleierforbund holder jeg meg langt unna.

Klarer å forhandle lønna mi sjæl jeg ;)

Hehe, flink jente!

 

GEN er daglig tilholdssted.

 

Men er litt rundt om kring. Er jo ansatt i avdelingen som heter Romerike, og er både på Sessvollmoen og Kjeller.

Aha, hva er det du driver med da? Vedlikehold av fly og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Sandmo

    7025

  • mordi87

    5255

  • _eSOo_

    4950

  • henne

    3918

Top Posters In This Topic

Neida, blir jo tvert imot straff da det er befal som må gjøre det på soldater :p

 

Det er for å forhindre at folk får skader med varige men, at man mister stridsdyktige soldater, og at et lag blir hemmet av en eller flere med skader.

 

Er for lagets beste med andre ord ;)

 

Ok..logisk. Men man burde klare sjekke seg selv også. Så man vet hvordan den gangen man har gått seg vill og mistet troppen ;)

 

 

 

nei nei, natta folkens;) nnoen må på jobb imorgen sjønner dere:D

 

Nattaaaa Knut :)

 

 

Ok. Kjenner opptil flere som jobber på intensivavdeling.

Fleste jobber på hjerteovervåkning tho.

 

Ja, hjerte er populært blant noen, men jeg syns det er litt kjedelig. Bare gamle pasienter omtrent. Jeg er vant til unge, uforutsette, ulykker etc. Det er mye tragisk, men veldig fint å hjelpe noen gjennom opplevelsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..logisk. Men man burde klare sjekke seg selv også. Så man vet hvordan den gangen man har gått seg vill og mistet troppen ;)

 

 

hahaha.. Men veit egentlig ikke hvorfor man ikke sjekker seg selv.. Kansje fordi soldater ofte blir behandlet som barn i førstegangstjenesten? (been there, done that..) Er jo tross alt Norges største barnehage ;)

 

 

Ja, hjerte er populært blant noen, men jeg syns det er litt kjedelig. Bare gamle pasienter omtrent. Jeg er vant til unge, uforutsette, ulykker etc. Det er mye tragisk, men veldig fint å hjelpe noen gjennom opplevelsen. :)

 

 

Hehe, sov på sykehuset en natt jeg dreiv med EKG, og jeg dro snittalderen betraktelig ned merket jeg (Gikk forbi en tv-krok rundt nyhetstider)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår