Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Sandmo

    7025

  • mordi87

    5255

  • _eSOo_

    4950

  • henne

    3918

Top Posters In This Topic

Alex, det er nå mens vi er igang med fine\stygge damer diskusjonen, du skal blåse opp bilde av hun mystiske lefdal-dama di som ingen har sett. Så du kan sette standarden her. Eller la meg gjette, du har ikke bilde -og hun har ikke facebook.

 

Eller bilde av hu chicken som deltar i den dirty story'n hans:D

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som vanlig ble Alex rolig.. Nei Alex, syns du heller skal holde kommentarene til deg selv til du beviser det motsatte. ;)

Forsøkt og sende deg bilder før jeg. Ikke min feil at du ikke kan motta dem ;)

 

Og hvis dette er noe av det beste som var på den festen så var vel kommentaren min ganske passende:

1229296454_resized.jpg

Du hadde flere bilder av henne enn noen andre jenter..

 

Ja, det var noen fine. Men ikke så mange som du skryter av konstant. Så igjen, bevis det motsatte ;)

 

Og du må lære deg å tåle litt kritikk uten å vri det tilbake mot de som sier deg i mot Rune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkt og sende deg bilder før jeg. Ikke min feil at du ikke kan motta dem ;)

 

Og hvis dette er noe av det beste som var på den festen så var vel kommentaren min ganske passende:

http://iloapp.freegirls.se/data/_gallery/public/0/1229296454_resized.jpg

Du hadde flere bilder av henne enn noen andre jenter..

 

Ja, det var noen fine. Men ikke så mange som du skryter av konstant. Så igjen, bevis det motsatte ;)

 

Og du må lære deg å tåle litt kritikk uten å vri det tilbake mot de som sier deg i mot Rune.

 

Send meg bilde nuh. Har fiksa pcen.

 

Mtp bildene som ligger ute, så er dette etter ønske av arrangøren. Da det var de jeg tok bilde for. Hun som jeg har mange bilder av -er entertainer. Sammen med hun japsa. Så da ble det sånn.

 

Og ang. kritikk, så er det ikke vits å si at noen gjør noe dårlig, når du gjør det verre selv.

 

Et par av dem var fine ja. Og jeg er litt stolt, da dette er mitt første foto oppdrag av å fotografere kvinnfolk og drikke sjampis. Og håper ikke det er siste gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår