bjørn vidar Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Kan dere som har litt peiling gi meg litt tips. Jeg er på utkikk etter ny sub og er på leting etter noe som gir meg ordentlig PUNCH og litt moderat dypbass. Har hørt da at det beste måtte vært da å ha to 10'' og en 12'' eller 15''. men det blir for dyrt for meg. Så deg jeg lurte på var om dere kunne anbefalt noe for meg. Har hørt en alpine type-r i portet kasse og den hørtes bra ut, Men ville den subben passa bra i en lukket kasse for å dekke mine behov?? takker på forhånd.. Dere kan også gi meg noen andre tips på subb og forsterker(linker eller lignende) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Greit å vite kva slags bil du har og kva slags utstyr du har ifra før. Og kor mykje du har tenkt å bruke på dette. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 hvor langt er 1 tau? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 hvor langt er 1 tau?Amatør... 1 meter. Det vet da alle. Taurus: 5m Taubar: 10m Taurull: 100m Tauverk: 1000m Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Amatør... 1 meter. Det vet da alle. Taurus: 5m Taubar: 10m Taurull: 100m Tauverk: 1000m Lol... genialt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 ja sorry...er en audi 80 sedan. Har Pioneer 6000ub spiller. To 6x9 og to 6.5'' i hatthylla(6.5'' skal i dørene snart) To 4'' pioneer i dashen Har nå en biltema subb som jeg fikk for å bruke fram til jeg får kjøpt noe som gir ordentlig lyd fra seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg