Gå til innhold

Bremserørs sett til 240?

Ranger emnet

Finken

Anbefalte innlegg

Sku hatt bremserørs sett tel volvoen, men biltema har ikke lenger, eller er mulig det er en butikk som har igjen et sett, men mjøndalen har ikke.

Er det noen som har et sett, eller veit at biltema hos seg har igjen noen så hadde jeg vært takknemmelig hvis noen hadde sendt meg et slikt sett, betaler jo selvfølgelig for frakt og for røra.

Eller om det er noen andre enn biltema som har slike sett?

Veit ikke om denna tråden er i hennhold til no forum regler jeg, ser det har vært en og sletta en hel masse tråder i natt p.g.a bullshit.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjöp heller rör og koblinger på biltema og bremserör verktöyet som du får kjöpt og lag det selv det har jeg gjört er billigere hehe

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, det er bra. Skikkelig bra.

Stikker innover i morgen tidlig jeg da, ekke så langt og reise heller. Slipper da og laga alt av rør, da jeg har tenkt til og bytte ut alt.

Holder av ihvertfall et sett til i morgen da?

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående tråder som er slettet, så lager de fleste her inne trådnavn som femåringer. Ikke ta det ille opp, men om dere lager en skikkelig trådtittel, kan andre dra nytte av tråden, og man får lettere svar! :)

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din hvite som stod på utsida eller? Som noen hadde gått berserk med poppnagle-tanga på!? ;)

håper ikke du er seriøs?:S se på tråden min;) 240 min er helt å pen den:D

her er han som eier den hvite volvoen du så: http://www.bilforumet.no/200-serien/207933-noen-tips-p-fixe-delakt-jenger-tennplugg.html

sier vel nok?:S

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider