Endreebj Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Jeg har kjøpt meg en 318is 95 modell. Ser ut til å være en kjempe flott bil, men noen småting må gjøres:) Bilen så sånn ut når jeg kjøpte den: (dårlig kvalitet pga. mobilkamera, kommer bedre bilder etterhvert) Sånn ser den ut nå etter jeg har fått lakkert skjørtene og nedre del av fram og bakfanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Gratulerer med ny bil :) Så ut til å være veldig fin den der. Noen planer for den fremover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Pen bil! Blir det M-Tech eller Rieger på denne da? ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endreebj Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Takk! har noen planer fremover, men ikke helt sikker på hva jeg skal finne på. Har blant annet planer om å sette på andre baklytker, da tenker jeg krystal klare lykter fra bsbildeler. Det blir nok muligens M-Tech. Trenger litt forslag og idéer fra folk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 pen bil hadde heller investert i nye speil enn nye baklykter for og si det sånn Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endreebj Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Takk;) Mener du at det ikke er nødvendig å skifte bakyktene? HAr sett på flere 318is, og ser at flesteparten har skiftet til krystal klare baklykter. Ser mye finere ut mener jeg:) Har også vurdert å skifte speil, men usikker på hvorfor noen jeg skal velge, har du forslag? Hva slags speil har du på din bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endreebj Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Tenkte jeg kunne legge inn et bilde av baklyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 jeg har orginal m3 speil på min tar jo ikke av orginal mtech styling. ;) hehe synes di baklyktene er PENE og synes ikke klare lykter ser like bra ut men det er jo smak og behag :P må ikke la alle andre påvirke deg. gjør noe eget gjør det du synes er fett og heller bare luft ideene dine her for og se reaksoner osv og gå ut fra det. hadde heller godt for m3 speil eller noe litt tøft ligger mye på ebay devel speil osv. er bilen din grønn eller blå? ser ikke så bra på bilde... Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endreebj Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Ok;) Kanskje jeg skal vurdere m3 speil.. Bilen er grønn. Kommer til å legge ut noen bilder senere som er tatt med bedre kamera (har brukt mobilkamera med 2 mp..det forklarer endel). Jeg kan jo nevne at motoren lager en "tikke" lyd som jeg ikke er så veldig begeistret for. Hva som er galt vet jeg ikke. Toppen på motoren er skiftet tidligere i år, av forrige eier. Tikkelyden er verst når bilen er kald, den minker litt når jeg får kjørt den litt. Det er muligt at forrige eier har brukt feil olje på bilen, så kanskje jeg skal skifte olje og se om det hjelper. Viss det ikke fungerer, så vet jeg ikke hva som kan vær galt. Er ikke så erfaren med motor enda, så håper på forslag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Ok;) Kanskje jeg skal vurdere m3 speil..Bilen er grønn. Kommer til å legge ut noen bilder senere som er tatt med bedre kamera (har brukt mobilkamera med 2 mp..det forklarer endel). Jeg kan jo nevne at motoren lager en "tikke" lyd som jeg ikke er så veldig begeistret for. Hva som er galt vet jeg ikke. Toppen på motoren er skiftet tidligere i år, av forrige eier. Tikkelyden er verst når bilen er kald, den minker litt når jeg får kjørt den litt. Det er muligt at forrige eier har brukt feil olje på bilen, så kanskje jeg skal skifte olje og se om det hjelper. Viss det ikke fungerer, så vet jeg ikke hva som kan vær galt. Er ikke så erfaren med motor enda, så håper på forslag:) sikkert en ventil som har slått seg litt vrang. kan hjelpe litt og kjøre motor rens og skifte til castrol olje, men tror ikke du blir kvitt problemet. foresten 99vpower merker du forsjell på etter all 95 oktanen er ute av tanken og den renser og smører motoren. (gå inn på min link og se på bilen min kansje du får noen idere til din bil.) Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endreebj Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Skal ta en sjekk på tråden din;) Takk for tipsene så langt. Hva tror du må gjøres for å bli kvitt problemet? Håper jeg ikke må av med toppen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Skal ta en sjekk på tråden din;) Takk for tipsene så langt. Hva tror du må gjøres for å bli kvitt problemet? Håper jeg ikke må av med toppen.. nå er ikke jeg mekkaniker så ikke ta mine uttalser for gitt. men hør med ett værkstded. jeg tror du må bytte ventil og ventil løftere. tror altså vet ikke. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endreebj Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Bildet som ikke er tatt med mobil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 gratulere med bil du kan vurdere dei krystal lyktene som er litt sota, sånn at dei ikkje skiller seg sånn ut eg har noen som er heilt kvite på min eg veit ikkje om M42 motoren som du har (sjekka via wwwGSbildeler.no) har det samme problemet som M40, med at kammen blir slitt og lager den velkjente tikkelyden men du kan få eit verksted til å ta olje flus på motoren, har lest at det skal visst nok hjelpe. da kjører dei eit rense soff i olja og bytter olje og filer etter på så skal tikkinga forsvinne eller bli ein del mindre korleis blir det med nye felger ? Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 hehe vist du ser på bilde av lyktene ser du hvem som har tatt bilde og stua hans :P Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg