Darkstar Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Skal ha meg noen 6x9" til å ha i hattehyllen? Er på jakt etter noen rimelige/billige, men brukbare høytalere! Har 2 stk 12" suber utenom, så det er mest diskant og mellomtone eg er på jakt etter. Noen som har høytalere å anbefale? Helst så billig som mulig, men ikke noe drit! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 har et sett ubrukte Velocity 6x9 kostet kr 1600 selges kr 1000 venligst ring da jeg ikke er på mail fra og med tirsdag martin 90167704 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by http://www.vwbus.no har et sett ubrukte Velocity 6x9 kostet kr 1600 selges kr 1000 venligst ring da jeg ikke er på mail fra og med tirsdag martin 90167704 Er de bra? Info om de? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Om du ser på en dullion poster her på bil stereo delen, så har du mye å velge mellom, men i en av de siste trådene står det at du bør gå for et bra frontsett fremfor hattehøyttalere, det beste er å vente på svar fra noen av de som jobber med dette :) Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Ta for Guds skyld (nå er jeg ateist da men det får være denne gangen) og kjøp deg et komponentsett. Du finner lett et sett som vil passe deg. disse foreksempel. Ellers har Eltek gode ting som du finner her. Du nevner ikke pris. Si maxpris, hvor store originalhøyttalerne dine er, og hvor disse er plasert så kommer det sikkert gode forslag. 6x9" i hattehylla er ikke akkurat noe som vil gi deg godlyd i bilen... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg