Gå til innhold

Grei pakke til Volvo 240

Ranger emnet

Kristoff3r

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg en sliten 240.

Tingen er at jeg har lyst på et anlegg til rundt 10 000.

Musikk er fint, men jeg har tross alt lite peiling på bilstereo.

Så. Jeg har sett meg ut en basskasse og bass.

Resten henger litt løst.

Bass: http://www.mamut.net/dynabel/subdet533.htm

Basskasse: http://www.dreamtm.no/shop/vare.asp?id=28518&hovedkat=1571&catid=2915

Jeg har en kamerat som har kjørt på med dynabel, og virker som det er et merke som er relativt billig og spiller godt.

Nå ligger jo prisen allerede på 6000. Jeg kan overstige litt, men ikke mye.

Er det noen som har noen anbefalinger? Hva jeg burde gå for?

Jeg kan også bytte ut det som allerede, visst dette ikke er brukelig.

Jeg har også lyst at frontsettet passer i dørene slik at jeg ikke trenger noe store modifikasjoner.

Takk for hjelpen:)

Kristoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med 3*12" i min bil, samt to 4" mellomtoner foran i dørene, 5.25" i bakddørene og 2stk 6*9" i hattehylla.. Dette er stortsett kun billigvarer.. Sub og forsterkere ga jeg 5000kr for.. Resten var vel rundt 300kr pr sett med høytaler.. Spiller greit.. Har klart å spille 139db..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De subene spiller bra, men hva har du for noe mer i bilen/som skal inn i bilen?? Hvor mange liter er den kassa på? jeg ville heller laget en custom kasse ;)

Du må også ha skikkelig forsterker til de subene, så du kommer nok (som han over her) til å overstige bilens verdi rimelig bra... Men det gjør du jo i det du monterer en cd spiller, lol ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider