Gå til innhold

Bestillte meg mini-z idag på smallsize

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

var en tur innom smallsize med en kolllega idag...han handla inferno så da måtte jeg ha noe jeg og..fikk prøve en liten radiostyrt nsx på ca. 25 cm. gikk som faen og var tøff også. titta på en katalog og så at man fikk den med corolla ae86 karrosseri.. hvit med svart panzer. den var selvfølgelig utsolgt i hele skandinavia men han sa han kunne skaffe...ligger bilde av en pajero mini-z på http://www.smallsize.no gleder meg til og få den...værst

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje tilgang på overlandbana i oslo å du? Da er nok overland fett :) Men de er litt kjipe på vanlig bane ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skrotnisse

tror på det. den er jo jævla liten...

Da tenkte jeg på vanlig mini-z bane ja.. De der overland bilene er så høye at de velter for ingenting når grepet er bra..

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh...nå ble jeg forvirra....får kjøre den hjemme i stua intill videre

Får prøve å rette opp forvirringen :)

Mini-z racerne får du jo som "gatebiler" og F1 biler.. De egner seg til banekjøring på bra dekke på flatt område, med krappe svinger!

Overland versjonen som du har kjøpt er derimot mere egnet til stue race enn de andre! Eller en overlandbane som denne!

ov-4-s.jpg

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Får prøve å rette opp forvirringen :)

Mini-z racerne får du jo som "gatebiler" og F1 biler.. De egner seg til banekjøring på bra dekke på flatt område, med krappe svinger!

Overland versjonen som du har kjøpt er derimot mere egnet til stue race enn de andre! Eller en overlandbane som denne!

ov-4-s.jpg

er ikke overland jeg har kjøpt. jeg har kjøpt toyota corolla ae86 værst gatebil...fant bare bilder av overland...tøff bane da

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke overland jeg har kjøpt. jeg har kjøpt toyota corolla ae86 værst gatebil...fant bare bilder av overland...tøff bane da

Da misforsto jeg posten din ;)

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en bane som passer bedre for toyota'n din.

Ta med fulladede batterier og kom og prøv.

Super grep med originaldekk!!!

bbilde5-l.jpg

Denne banen er på Ballerud i Bærum.

(I samme lokale som Overlandbanen andre har satt inn bilde av.)

Ta en tur innom hjemmesiden for åpningstider.

Mvh. Thomas Faale

www.miniracing.no Baner for mini-z F1, Racer og Overland

Webshop - Spesialist på Mini-Z og RC18T/MT. Nå også med større biler, fly, heli og X-ufo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en tur innom smallsize med en kolllega idag...han handla inferno så da måtte jeg ha noe jeg og..fikk prøve en liten radiostyrt nsx på ca. 25 cm. gikk som faen og var tøff også. titta på en katalog og så at man fikk den med corolla ae86 karrosseri.. hvit med svart panzer. den var selvfølgelig utsolgt i hele skandinavia men han sa han kunne skaffe...ligger bilde av en pajero mini-z på http://www.smallsize.no gleder meg til og få den...værst

hvor mye kosta herligheten? :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider