Gå til innhold

Bulka cosworth:(

Ranger emnet

triggerhappy

Anbefalte innlegg

Originally posted by triggerhappy

Sto utenfor et verksted og snakka med noen av de ansatte i dag, og jaggu klarte ikke en av de ansatte å rygge en kundebil inn i forskjermen på cossien Resultat: Rimelig svær bulk.:(

kjipt selv om en får igjen.. resultatet er at en må levere fra seg bilen litt... hvis en ikke ordner selv..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

kjipt selv om en får igjen.. resultatet er at en må levere fra seg bilen litt... hvis en ikke ordner selv..

Og attpåtil nesten garantert fargeforskjell... :(

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Og attpåtil nesten garantert fargeforskjell... :(

Speisellt med den fargen jeg har, som det finnes fire nyanser av som igen klarer å finne forskjell på før lakken er lagt på.

Fikk krangla til meg leiebil på firmaets regning.

Hjulbuen ble klemt inn og litt krølla, lar det seg rette? Er det noen som kan se over resultatet etterpå, so f.eks. en NAF-stasjon?

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Speisellt med den fargen jeg har, som det finnes fire nyanser av som igen klarer å finne forskjell på før lakken er lagt på.

Fikk krangla til meg leiebil på firmaets regning.

Hjulbuen ble klemt inn og litt krølla, lar det seg rette? Er det noen som kan se over resultatet etterpå, so f.eks. en NAF-stasjon?

bruk naf hvis du er medlem... de kan hjelpe deg med å klage hvis det blir elendig...

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OMR

Isåfall bør bilen ha vært usedvanlig pen i lakken på forhånd. Vi snakker om en brukt bil...

Hellakkert i 2000 eller 2001. Er det et godt nok argument, hvis jeg klarer å skaffe kvitt? Tror uansett jeg skal prøve meg på at jeg skal ha ny skjerm.

Men vi gjorde det ikke til en forsikringssak, så det er jo grenser for hvor urimelige krav jeg kan komme med.

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Kjipt Thomas :( Da blir vel ikke cossien din å se på skolen i nærmeste fremtid da ?

Må si meg enig med en kar her, var ikke akkurat sånn jeg hadde forestilt meg at du skulle bulke jernet ditt lol

Den er fortsatt kjørbar, men jeg gidder ikke bruke den for mye, mulig at hjulbuen subber i dekket mitt. Må til Fredrikstad for å få den justert på onsdag, etter det blir den stående til rettinga på mandag.

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider