Gå til innhold

Pris på lakk..?

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

Ja, vet jo at lakkerere får tak i lakk, men problemet er jo at lakkereren jeg har funnet til nå, ikke kan skaffe lakk. Han skulle bare sprøyte på. Derfor er jeg intr i priser på den lakken jeg vil ha, samt pris på klarlakk slik at jeg har noenlunde peiling på hva jeg trenger av penger til lakking.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det regnet jeg med at prisforskjellen var inne i bildet.. Men ville liksom ikke ringe å be om pris på volvo ocean blue-fargen.. Ikke sikkert dem vet hvilken jeg mener.. Å fargekoden til den har jeg ikke funnet enda.. Derfor jeg oppretta en tråd her.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på volvoforumet finner du oversikt over alle fargekodene til volvo opp gjennom tidene. Ligger under dokumentasjon også fargekoder.

Deretter søker du på gulesider og finnner leverandør av lakk, eller lakkeringsverksted. Mekonomen selger også billakk.

Prisen på en liter LAKK ligger på ca litt under høvdingen, men du må også ha noen desiliter herder og tynner, så da vil nok prisen overstige 1000-lappen for litern. Ca 12-1300 vil jeg tippe.

-Volvo 245 GLE `87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det regnet jeg med at prisforskjellen var inne i bildet.. Men ville liksom ikke ringe å be om pris på volvo ocean blue-fargen.. Ikke sikkert dem vet hvilken jeg mener.. Å fargekoden til den har jeg ikke funnet enda.. Derfor jeg oppretta en tråd her.

Nå vet jeg ikke hvilke lakkmerker leverandørene i ditt område selger da, men dei merkene jeg bruker, og har vært borti, så kan jeg søke på fargenavn også.

Og å finne koden på den fargen, er ikke værre enn å ta en telefon til din Volvo forhandler og spørre

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider