Kennet Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Fikk et problem med pajeroen her for noen uker siden. det er som følger jeg har vanlig kjørelys og langlys forran, får låst den på kontinuerlig langlys også. Men parklyset forran, kjørelys bak og lys på instrumentpanelet virker ikke. Når kjørelysene står på hakk 3 på bryteren så er det ikke noe lys når jeg skrur av bilen, men når bilen er på så virker det som det skal. Blinklys og bremselys fungerer også som det skal. Alle sikkringer er også hele. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Sjekka pærer da? Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Nei det har jeg ikke, men kan jo ikke ha skjedd at alle de har gått på samme dag. Dessuten før så når den stod på hakk 3 på lysa, så stod kjørelysa å lyste selvom bilen var skrudd av, det gjør dem ikke nå.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Ok, pærer kan faktisk gå samtidig dersom det har kommet en veldig høy "spiker" på el nettet. Men her høres det nesten mere ut som bryter eller relè. Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Var nok releet bak venstre frontlys som var problemet ser det ut som. Tok ut dette, sprayet det med sånn electroclean og satte det sammen igjen, og nå funker det nesten prikkfritt igjen.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDI2000 Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Fikk et problem med pajeroen her for noen uker siden. det er som følger jeg har vanlig kjørelys og langlys forran, får låst den på kontinuerlig langlys også. Men parklyset forran, kjørelys bak og lys på instrumentpanelet virker ikke. Når kjørelysene står på hakk 3 på bryteren så er det ikke noe lys når jeg skrur av bilen, men når bilen er på så virker det som det skal. Blinklys og bremselys fungerer også som det skal. Alle sikkringer er også hele. skjekk sikringsboksen. hadde nesten identisk problem på min frontera. det viste seg og være kortslutning i relè til automatiske kjørelys. antagelighvis ettermontert av importør da det ikke er påbudt med automatiske kjørelys i tyskland mens da den kom til norge så måtte det monteres. så mitt tips er derfor og ta en kikk i sikringsboksen, (under panseret) se om det er blitt koblet inn noen relèer der som ikke ser originalt ut. hvis det er tilfelle, prøv og fjerne alle uoriginale kabler. (det er ikke lenger påbudt med automatiske kjørelys) Siter '04 Audi Allroad '98 VW Polo Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg