lulle Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 er det noen 350 automat kasser som har 4 gir ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 er det noen 350 automat kasser som har 4 gir ? Nei, men du tenker kanskje på TH-350C som har lockup converter..? Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Nei, men du tenker kanskje på TH-350C som har lockup converter..? er ikke sikker på hva den heter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 TH200R4 har 4 gir og er swap-in for en TH350 Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 TH200R4 har 4 gir og er swap-in for en TH350 hmm...den er vell ikke like sterk som 350, tenker da på holdbarhet.. er det flere kasser som er 4 trins og som passer til 350 csb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 th 700.Men da må du ha kortere mellomaksling, Får du tak i en litt tidlig modell så setter du overdriven på egen bryter. Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 hmm...den er vell ikke like sterk som 350, tenker da på holdbarhet..er det flere kasser som er 4 trins og som passer til 350 csb. Det var det ingen som sa, men den kan bygges sterk. Den er bolt-in mot en th-350 uten endringer av mellomaksel etc. En th700r4 er ca 3" lenger hvilket krever ditto kortere mellomaksel og har annen plassering av traversfeste Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 th 700.Men da må du ha kortere mellomaksling, Får du tak i en litt tidlig modell så setter du overdriven på egen bryter. Overdrive'n får man ikke styrt med en bryter, men lock-up converteren kan styres med bryter. Men de tidlige utgavene av TH700 skal man holde seg unna pga dårlig kvalitet. Er vel fra ca -87 de ble forsterket en del og mye av problemene med de ble borte.. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 man kjøper en forsterket 700 om en skal bytte.. :thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olav1111 Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Har hørt di gammle 350 kassene er di sterkeste og beste kassene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 th 350 er nok ikke den sterkeste, da er det nok th 400 og nå 4L80 kassen... men en riktig bygget th 350 holder i lange tider om en er vrang og SKAL bruke en slik kasse... Men er vel kanskje likegreit og handle ny kasse om det skal modifiseres til ett hardere bruk eller diger motor:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olav1111 Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 joda,ny kasse er vel og bra det..og dyrt,men skal du bygge gromme greier er dette en selfølge,men til di som vil bygge volvo osv med v8,holder jo i massevis.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Da er en th350 LETT å holde på med... Bare handle objekt, masterkit,shift-kit og ny converter... Så er det bare å begynne å demontere...masse segeringer og skit senere så ligger alt utover benken, å da er det bare reingjøring og bytte av lameller og deler og putte greiene sammen igjen, samme veien de kom ut...:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Å sjekke klaringer i lamellpakker og sjekke foringer etc. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Passer converter fra en TH700r4 i en TH350? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.