2wd sedan Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Dette var på mc så litt feil forum men prøver alikevel. Ja ja da var det min tur! Igår var det min tur til å møte asfalten.Kjørte ned østre akervei og kjørte ut på ringveien mot ryen,kom meg ut i venstre fil da en dame i en mondeo kastet seg inn foran meg og BRÅBREMSET!!! Rakk bare så vidt å røre bremsen og tenke "faan" før det smalt. Traff henne i bakluka og flippet sykkelen rundt forover og så på tryne inn i autovernet. Ble en natt på ullevåll men hadde veldig flaks,ble "bare" et knekt kravebein og en ganske mørbanka venstre side. Lurte på om det var noen her inne som så dette da jeg sikkert kommer til å trenge vitner siden jeg traff henne bak.Forsikrings selskaper har det jo med å prøve å vri seg unna!!! PS.Det hadde gått MYE værre uten hjelm ol så til dere som "bare" skal til bensinstasjonen ol TA PÅ HJELM.Uten den så hadde dette gått til he....!!! ring 97530418 hvis du har sett noe Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 ahhh.. Hater når drittsjåfører gjør slike manøvere som du beskriver i trafikken!! Skulle vært fjerna fra jordas overflate! håper du vinner fram i saken, lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Hjelm er jo uansett påbudt i norge så selv om man skal bare ne tur på stasjonen så tar man vel på den. Men vet med meg selv at jeg har lett for å drite i dressen på små turer. Skal bare bort og bla bla så kjører jeg i shorts og t-shirt. Men ON topic. Kondolerer med smellen. God bedring. Når i går var dette? Kjørte der både til og fra jobb i går men jeg så ingen ting. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 det var ca14/14:30. Er glad jeg hadde utstyret på!!! Hjelmen ser ikke bra ut og sykkelen fikk en del medfart,knekt tail og tanken er kast+div andre småskader.Er bare så lei bilister som ikke gidder å snu på hodet før de skifter fil,da hadde dette vært unngått er ikke mer som skal til!Men det gikk jo ganske bra ,er jo ganske mange det ikke gikk så bra for i år . RIP! Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Har du fått forklart hvorfor hun bremset? Vet at det kan være en del kø der men skal alikevel ikke bråbremse. Godt det gikk "bra" med deg og god bedring! /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Har du fått forklart hvorfor hun bremset? Vet at det kan være en del kø der men skal alikevel ikke bråbremse. Godt det gikk "bra" med deg og god bedring! /M Takk.Nei fikk ikke prata med henne ,jeg ble kjørt bort i ambulanse med en gang så det er politiet som etterforsker saken.Det kan jo ta tid Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Ville bare si meg enig i at du har vært heldig i uhellet! Det kunne gått skikkelig ille; for når man får smell mot hodet, selv i lav fart, kan nakken få en knekk. Håper det ordner seg med forsikring etc. Plei godt med deg selv og sykkelen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Takk. Jeg er glad hjelmen var på plass for den har fått seg en smell.Er bare å kaste den å kjøpe ny. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg