drunkenPETE Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 "Det er pussig hva tittelen verdens rikeste monark kan føre til når en skal kjøpe bil. Det vet Sultanen av Brunei. Han ringte kanskje først Ferrari-fabrikken i Italia, formidlet sine ønsker, før han fakset over en kontoutskrift tre sekunder etter de første "no, no, no!"-ene fra Ferrari-sjefene jallet gjennom mobilhøyttaleren hans. Plutselig var Ferrari-stasjonsvognen født." http://www.dinside.no/motor/bil/nyheter/ferrari/sultan-ferrarienerveldiglang/art786980.html Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Synes den personlig er drittøff, og skulle gitt mye for en Ferrari stasjonsvogn, men ikke så mye... Heldigvis kom BMW med M5 Touring, for oss drømmere :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Langt som ett dårlig år ja! Det var noe av det styggeste jeg har sett! Minner meg om Ford Taunus Stasjonsvogn, alà robocop :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Min reaksjon da jeg så bildene av bilen: ... ... Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Dette er jo så old news at det snart havner i historieboka :) For å være stasjonsvogn er den da tøff.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 dette er en litt grom familie racer da. hadde kunne tenkt meg den jeg Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Ser mest ut som en Ferrari-replika bygd på en Scorpio stasjonsvogn. Et eller annet med hjulbuen bak som ikke stemmer når man ser den skrått forfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 syns likvogna der var grom jeg, regner med at dette vekker rimelig med oppsikt blant bilfrelste i området der nede! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Var tøff denne! Rå bakfra, men fronten ble lit rar sammen med denne hekken, men; JA TAKK! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Tatt bakluka fra BMW M Coupè jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Hjelp. Ferrari skal IKKE ha stasjonsvogner. Ferrari er rendyrka sportsbiler, ikke familiecruiser. Men for all del, om du virkelig vil ha noe som INGEN andre har.. Noen folk har bare FOR mye penger, seriøst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg