Gå til innhold

Volvo V40 T4

Ranger emnet


T4eppa

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk! :volvsmile

 

Noen som kan si noe om hvor mye sånn cirka jeg kan få for min Volvo V40 T4 2001-modell, hvis jeg da vil selge bilen min.

 

Den har akkurat rundet 95000km og er i meget god stand. Komplett servicehefte. Er noen småriper, og litt steinsprut skader på panseret.

Bilen har manuell giring, delskinn, automatisk air condition og xenonlys.

Det er forøvrig effektanlegg på den av typen JT Superflow 3", som gir en herlig lyd i fra seg. Ellers er den helt orginal.

 

Mvh

T4eppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje lite, men problemmet pr.dags.dato er at du får nokså rimlige 2003-04modeller til rundt denne prisklassen, folk som handler biler nå virker som har lyst på NYEST mulig bil, til en lavest mulig sum.

 

Problemmet med å få igjen mer enn 160k er at du får en 2004modell (3år nyere)mellom 160-180k.

 

Må nesten innse at 2008 har vært et rimelig rolig bruktbilmarked, kontra 2007, man må prise seg gunstig om man skal få solgt, nå som renta stiger å slik.

 

Men det er lov å prøve seg da.

Fort gjort å få et bra bud, dersom rett selger dukker opp å skal ha.

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier nå der, det er nok mange faktorer som spiller inn. Tenker egentlig det samme, vil ha nyere bil gjerne med mye utstyr og mindre motor.

 

Men samtidig vil jeg beholde T4'en. Det er en helt rå bil når vi snakker performance. Elsker turboen i den. Det er bare så synd at den er så tørst på drivstoff når den kjøres hardt. Egentlig har jeg ikke behov for 200hk++ i bilen. Får ikke brukt hestene til det de er god for her oppe i nord. Den blir på en måte bare et skryte objekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår