buskmann Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Er det noen bra steder å drifte i Oslo? Jeg har tenkt litt på Sinsenkrysset (rundkjøringa). Noen som har prøvd der? Absolutte krav er lite fotgjengere og mulighet for å opparbeide fart først. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Er det noen bra steder å drifte i Oslo? Jeg har tenkt litt på Sinsenkrysset (rundkjøringa). Noen som har prøvd der? Absolutte krav er lite fotgjengere og mulighet for å opparbeide fart først. Haha for en tulling du er Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 hvor er drft-r nå? dette høres ut som en utfordring til han! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Sinsenkrysset fungerer faktisk utmerket godt. Hadde 2 fulle runder der med tro det eller ei en BMW E30 320 på tør asfalt. Ett annet sted som fungerer fint er avkjørings rampen fra ring 3 og opp til E6. Den lange venstre svingen. Og hvis du har baller nok så har du tunellen fra vika og ned i festnings tunellen. Starter jo med en lang venstre sving før du går rett inn i en høyre sving inn i hoved løpet. Har tatt begge 2 men ikke sammenhengende. Noe som var målet. (steike hvor mye tulling kjøring man egentlig har gjort i sine yngre dagen) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Vi har en slik i trondheim: Oslo er jo mye større enn trondheim, så dere har vel helt sikkert noen fine trafikkmaskiner. Der er det somregel få fotgjengere og man slipper møtende trafikk (såfremt man ikke snurrer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 håper du mener sinsenkrysset by night. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 what thaa fuuuuuuuuuck? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 anbefaler deg industriområder jeg! Eller klikk utpå veien, men da bør du litt talent.. tenker på hvis du snakker 3 gir og grei fart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Nå er jo parkeringsplassen på Sognsvann nylig blitt asfaltert! Tenkte på det sist jeg var der oppe og jogget, at dette må jo faktisk være et glimrende sted å arrangere noe drifte-greier.... :checkflag: Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Nå er jo parkeringsplassen på Sognsvann nylig blitt asfaltert! Tenkte på det sist jeg var der oppe og jogget, at dette må jo faktisk være et glimrende sted å arrangere noe drifte-greier.... :checkflag: haha.. ja lykketil;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Nå er jo parkeringsplassen på Sognsvann nylig blitt asfaltert! Tenkte på det sist jeg var der oppe og jogget, at dette må jo faktisk være et glimrende sted å arrangere noe drifte-greier.... :checkflag: Sognsvann er konge:-P har vært der oppe en del ganger. men det eneste du må passe deg for.. er å ikke parkere på siden å ha på parklysene bare:-P for da kommer homo`ne med en gang, hehe. for sognsvann er fullt av homor på kveldene. men ellers er det konge der oppe:-D Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 IDIOT!! Hvor dum i hue kan det gå ann å bli?? Er det noe rart at Gatebil miljøet i Norge blir slått så hardt ned på av snuten?? Kom deg på bane!! Det finnes banekjøringer flere ganger i uka hele sommeren!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 IDIOT!! Hvor dum i hue kan det gå ann å bli?? Er det noe rart at Gatebil miljøet i Norge blir slått så hardt ned på av snuten?? Kom deg på bane!! Det finnes banekjøringer flere ganger i uka hele sommeren!! haha...pyse! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 haha...pyse! mulig det... eller voksen..? kanskje tillogmed på grensen til seriøs? Poenget er at jeg leser rundt omkring at dere er så sure og sinte for at Snuten og Biltilsynet er så strenge med deres biler og deres kjøring.. men vil vel påstå at de som driver med "drifting" på gata har skyld i det sjøl.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 det jeg egentlig mener da er at det er 2 typer folk her på forumet....det er de som kjører hardt i gata...og de som ikke innrømmer det av en eller annen religiøs grunn.. Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg