oter11 Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 hvis bilen til høyre på bildet skal rett frem,så kjører han riktig,ettersom det kun er vei til høyre og rett frem i rundkjøringen. hadde det verdt en vei til venstre i rundkjøringen,så skal kun de som skal til venstre,ligge i venstre kjørefelt inn i rundkjøringen. trodde dette var noe alle lærte på kjøreskolen jeg:sleeping Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 ja, men der er dessverre ikke alle som lærer! :p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 irriterer meg ofte på rundkjøringa ved bilbyen på nidarvoll. står skilta at man skal ligge til venstre for å kjøre rett fram men mange som ikke gjør det. har måtta bråbremsa mange ganger for de som kommer i full fart og presser seg fram Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Du kan irritere deg til du blir grønn... Skiltet du snakker om er ikke et påbudsskilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 kjører gjennom samme dritrundkjøring hver dag selv og irriterer meg over akkurat det samme, såfremt ikke annet er skiltet (er et slikt spesielt skilt på rundkjøring v/bilbyen) så skal man ligge til høyre for å svinge til høyre eller rett frem. Legger du deg innerst så ber du jo om at det skal skje noe. Men pga at _ALLE_ kjører innerst så blir det til at jeg må gjøre det for å unngå at noe skal skje. HUSK; Innerste felt har ALLTID vikeplikt for ytterste felt ;) Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Trøndere kan jo ikke kjøre bil da. Bortsett fra opp Okstadbakken, der er det full gass. Tror kanskje barten hindrer sidesynet. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg