Zetec Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Lurte på om noen her har erfaringer med Infinity Kappa perfect 10.1? Har kjøpt denne subben for en grei penge, men får ikke prøvd den før om en stund :( Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Det er en veldig bra sub, som spiller pent. Tar nok ikke no pris i dB-drag, men den spiller "riktig". Skal forresten bygge med 2stk 12.1 nå... Gleder meg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Bisarre Det er en veldig bra sub, som spiller pent. Tar nok ikke no pris i dB-drag, men den spiller "riktig". Skal forresten bygge med 2stk 12.1 nå... Gleder meg. :) Høres bra ut, det var det de i butikken og sa, at den spiller veldig pent, men at det ikke akkurat er noen dB sub, men så er ikke jeg så interessert i å spille så sykt høyt heller da.. Kravet jeg hadde var at det skulle være 10" eller 12" sub, jeg skulle bare ha en, den skulle spille bra og det i en liten kasse, 10" - 18Hz i 17 liter kasse er veldig akseptabelt. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg