Gå til innhold

Kappe fjærer

Ranger emnet


Pilsner

Anbefalte innlegg

ALtså.. det er helt greit at dere er studenter og fattige tullinger siden dere allerede kjører rundt i 240, men fy faen at dere ikke har rå til å betale 1200kr for et senkesett er jo helt sjukt!

 

dermed skal dere da kappe fjærer for å få den allerede stygge containeren deres til å se enda dummere ut ved å sleppe den ned på bakken ved å KAPPE fjærene!

 

Vet dere hva det egentlig gjør da?!.. noen av dere som vet hva progressiv betyr!?..

Leit opp det i ordboka di! Fjærene er laget på en bestemt måte at den fjærer! kapper du den så gå slitasjen utover spesifike steder på fjæra som gjør at den knekker!

 

dere kjører ikke bare en stygg bil da, men også en farlig for oss andre som gjerne vil ferdes trygt i trafikken!

 

Når jeg så dette innlegget skjønte jeg med en gang at dette kom til å bli en laaaaaang tråd :) Men det rare er alle de som lar seg provosere av deg hele tiden. Jeg sier som kjæresten min sier om min bruk av bilforumet og generelt BIL, hvorfor gidder dere å bruke så mye tid på noe så uinteressant som denne uttalelsen? Det skjønner ikke jeg i hvertfall, det er jo bare ikke svare innleggene hans som omhandler useriøse og provoserende kommentarer.

 

Og forresten

 

"dere kjører ikke bare en stygg bil da, men også en farlig for oss andre som gjerne vil ferdes trygt i trafikken!"

 

"JObber ikke hos bt men fy faen jeg skulle ønsket jeg gjorde det! da skulle jeg avskiltet samtlige drittbiler og sendt dere ut av miljøene deres fort som faen!

 

For så mye elendige dritt biler man finner på veien og tullinger som omtrent ligger i baksetet mens de råner rundt med sine lubbne 14 år gamle kjærester på veien kunne jeg klart meg godt uten!

 

Håper jeg slepper å få en av dere i fronten en dag"

Ta en titt på denne videon:

 

Tror du bør trekke tilbake DE uttalelsene i hvertfall, når du snakker om å ferdes trygt i trafikken. Du promoterer faktisk for idiotiske/farlige ting du gjør i trafikken!

 

Måtte bare si det, angrer egentlig på at jeg brukte 2min på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm. Først og fremst er jeg vel nesten DØDS SIKKER på at denne bilen er amerikansk! den har nokk ikke vært på noen utstilling i norge! med mindre du har sett den der borte på et show såfall... Hva får deg til å tro at en såppas ny bil som dette som er påkostet såpass og er så lav faktisk ikke ar coilovere?!.

 

Javisst, bilen er amerikansk, men har snakka med eieren. Internett er fine greier. Coilovere med en kappa runde bak. Vurderer å gjøre dette selv jeg, ta en runde av fjæra foran og stramme til mer, og da også skru nedre festet oppover for å komme lavere. Men heller mer mot kortere fjærer enn det jeg har nå.

 

mhm! man bruker 500.000kr på å bygge om en bil til show og utstilling og man har ikke rå til et sett med coilovere til en av masse produserte biler det finnes gromt med deler til?.

 

Bilen er mer eller mindre kliss original foruten senk og felger..

 

Eiriksmil: Er det så jævlig mye tryggere å skru bilen sin lavere og lavere, med de ny-innkjøpte coiloverne, uten å foreta hjulstillingskontroll da? Credits til deg forresten, som velger å gå en "annen vei" med bil;)

 

Tja, eneste gangen bilen har vært farlig å kjøre var da jeg hadde sikkert et par grader toe in på hver side foran. Kjørte på treff, kjørte rett hjem og stilte det rett igjen. Dessuten kan du banne på at ikke mange av gutta som kapper og varmer fjærer tar hjulstillingskontroll heller :)

Alle kan ikke kjøre det samme, hadde blitt en kjedelig bilpark da vettu :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiriksmil: Er det så jævlig mye tryggere å skru bilen sin lavere og lavere, med de ny-innkjøpte coiloverne, uten å foreta hjulstillingskontroll da? Credits til deg forresten, som velger å gå en "annen vei" med bil;)

 

DRFT-R: Har kjørt 200sx med tanabe og tein (eller hva faen det heter) understell, og kan ikke si at det sitter så jævlig mye bedre enn 740'n min med diverse modifiseringer. Mystifistisk...

 

haha.. du er så jævla påståelig ass! jeg skal love deg at riktig innstilte dempere sitter mye bedre på vei enn hvilken som helst volvo du ville plukka frem med kappa fjærer

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst, bilen er amerikansk, men har snakka med eieren. Internett er fine greier. Coilovere med en kappa runde bak. Vurderer å gjøre dette selv jeg, ta en runde av fjæra foran og stramme til mer, og da også skru nedre festet oppover for å komme lavere. Men heller mer mot kortere fjærer enn det jeg har nå.

 

 

 

Bilen er mer eller mindre kliss original foruten senk og felger..

 

 

 

Tja, eneste gangen bilen har vært farlig å kjøre var da jeg hadde sikkert et par grader toe in på hver side foran. Kjørte på treff, kjørte rett hjem og stilte det rett igjen. Dessuten kan du banne på at ikke mange av gutta som kapper og varmer fjærer tar hjulstillingskontroll heller :)

Alle kan ikke kjøre det samme, hadde blitt en kjedelig bilpark da vettu :)

 

 

Eirik

 

 

Javell?.. Hvorfor kappe coilover fjærer når det finnes flere options til slike dempere enn noe annet i verden!

 

Alt fra lengde til stivhet på fjærene! glemt at coilovere er justerbare?!.. du senker bilen ned med fjærene det er ikke noe man trenger å kappe, så den syns jeg høres tynn ut!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg så dette innlegget skjønte jeg med en gang at dette kom til å bli en laaaaaang tråd :) Men det rare er alle de som lar seg provosere av deg hele tiden. Jeg sier som kjæresten min sier om min bruk av bilforumet og generelt BIL, hvorfor gidder dere å bruke så mye tid på noe så uinteressant som denne uttalelsen? Det skjønner ikke jeg i hvertfall, det er jo bare ikke svare innleggene hans som omhandler useriøse og provoserende kommentarer.

 

Og forresten

 

"dere kjører ikke bare en stygg bil da, men også en farlig for oss andre som gjerne vil ferdes trygt i trafikken!"

 

"JObber ikke hos bt men fy faen jeg skulle ønsket jeg gjorde det! da skulle jeg avskiltet samtlige drittbiler og sendt dere ut av miljøene deres fort som faen!

 

For så mye elendige dritt biler man finner på veien og tullinger som omtrent ligger i baksetet mens de råner rundt med sine lubbne 14 år gamle kjærester på veien kunne jeg klart meg godt uten!

 

Håper jeg slepper å få en av dere i fronten en dag"

Ta en titt på denne videon:

 

Tror du bør trekke tilbake DE uttalelsene i hvertfall, når du snakker om å ferdes trygt i trafikken. Du promoterer faktisk for idiotiske/farlige ting du gjør i trafikken!

 

Måtte bare si det, angrer egentlig på at jeg brukte 2min på dette.

 

mhm.. godt du holder deg oppdatert!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er påståelig? Åja..

 

du er akkurat det som er nevnt noen sider tilbake her, der folk påstår og mener (seff de som eier volvo og vet best) at dem hjemmesnekkra jallamekk faktisk er bedre enn dempere til 20laken!

Hvordan kan du påstå noe slikt, hva er det du egentlig har prøvd denne bilen på? veien?.. på bane?.. hvor hardt kjørte du egentlig denne bilen og hvordan oppførte deg sen i forhold til din egen bil?!

 

TULL

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår