Gå til innhold

Hvordan å få av låsebolter uten adapteren?

Ranger emnet

Tsxrace

Anbefalte innlegg

Har skiftet dempere på bilen min og har rota bort den adapeteren til låse boltene mine. Har sjekked med diverse bilrekvesita og finner ikke den typen min så jeg lurte om d finnes en måte å få av låse boltene uten å ha den koppen.

Bolthoden ser ut som en mindre 8 kantet bolt og har sånner runde spor i den.

Allt tips blir godt mottat :)

MvH.

Alex

BMW E34 520i Excuetive

-X-BMW E36 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snap-On/Bluepoint har ett sett til akkurat det der ;-) Vi bruker det bortimot daglig på jobben, du aner ikke hvor mange det er som surrer bort "nøkkelen" sin til låsebolta... Nå husker jeg ikke hva det settet hos de heter, men fant ett annet HER

Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =)

Opel Frontera -94 2,3Tdi

Citroen Berlingo -06 1,4i

Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T

+Masse annen moro =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snap-On/Bluepoint har ett sett til akkurat det der ;-) Vi bruker det bortimot daglig på jobben, du aner ikke hvor mange det er som surrer bort "nøkkelen" sin til låsebolta... Nå husker jeg ikke hva det settet hos de heter, men fant ett annet HER

og førrtæll meg hvorden den dær funker? :D

BMW E34 520i Excuetive

-X-BMW E36 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som en "grisepikk" bare utvendig. Helt suverent verktøy! Ett tips på veien. Bruk lang latmansarm og slå på hodet mens du legger mer og mer vekt på armen. På den måten sikrer du deg at pipa setter seg skikkelig.

Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =)

Opel Frontera -94 2,3Tdi

Citroen Berlingo -06 1,4i

Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T

+Masse annen moro =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider