Ivan306 Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Hei alle sammen:D Har kjøpt meg en scirocco, og lurte på om noen kunne fortelle meg hva som er likt eller ikke på denne og f.eks en Golf Gti 16v? Kan man bruke bremser og slike ting om hverandre? Ser nemlig ut til å være lite deler som er å få til Scirocco'en. Og når man etterhvert skal oppgradere bremser, dempere, foringer og slike ting, så er det fint om man kan bruke d man får kjøpt til golf. Takker for all hjelp. bilder kommer snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Hilsen en du kjenner Kult bilde av rocco'n ? Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Veldig mye er likt, men ikke alt. Hør med Vestfold Styling, de vet alt som er verdt å vite om Scirocco. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Grovt sagt Motor: Alt er likt unntatt innsug (spjeldet på andre siden, samme med luftfilterboks), eksosmanifold, downpipe. Bremser: Skiver, klosser og calipper er lik(256*20, min 14" felger). Bremsesadel er forskjellig fordi Scirocco bygger på Golf I. Masterpumpen er den samme. Understell: Foringer er vel de samme som på Golf I, dempere er like, men muligens med andre fjærer og andre "demper verdier" fordi de veier forskjellig. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Også veldig mye kunnskap og aktivitet på Scirocco-forumet på http://www.vwvortex.com De fleste der har biler med USA-spec (naturlig nok på et amerikansk forum), men ikke alle ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg