RS2 Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Onanerte foran leieboer Den 52 år gamle husverten trodde han hadde draget, og oppsøkte den kvinnelige leieboeren (22) på hybelen. Der skal han ha gjort seksuelle tilnærmelser overfor den 30 år yngre kvinnen, før han til slutt onanerte foran henne til han fikk utløsning. jerkoff I Bergen tingrett i går erkjente mannen å ha oppsøkt leieboeren, og onanert foran henne. Ifølge Bergens Tidendes nettutgave hevdet 52-åringen at kvinnen inviterte til det, med sin flørtende oppførsel. - Det var mai, og jeg var litt yr. Jeg trodde det var klar bane, forklarte han i retten, ifølge avisen. Kvinnen fortalte i retten at hun opplevde situasjonen som ekkel og skremmende, og at hun var svært redd. 52-åringen erkjente ikke straffskyld. Det finnes mange syke mennesker Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 heheeh.. så bra!!! Gamle kåte griser! :skål: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Det som er rart er at han gjorde det til han fikk utløsning!! Hvis dama ikke ville det så hadde jo hun hatt tid til å løpe vekk, eller si stopp, men hun valgte å se på hehehehehhehe lol lol lol Eller så har han problemer med for tidllig utløsning!!! lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Originally posted by MrHappy Det som er rart er at han gjorde det til han fikk utløsning!! Hvis dama ikke ville det så hadde jo hun hatt tid til å løpe vekk, eller si stopp, men hun valgte å se på hehehehehhehe lol lol lol Eller så har han problemer med for tidllig utløsning!!! lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol hehe ja du sier noe der :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Originally posted by MrHappy Eller så har han problemer med for tidllig utløsning!!! lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol Det er alldri mannen som sliter med for tidlig utløsning... det er kvinnens problem..! Du har jo fått ditt da...hehehe... ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Det har jeg aldri problemer med hehehehehe Jeg er tross alt Mr.lova lova.. heheheh Super lova!! :D :D :D :D :D kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg