James Dean Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Hei. Er det noen som kan lett beskrive for meg hvordan vifte reima på Golf 3 94mod 1,4cl skal ligge på hjula ? Det er servo på bilen min ! Den har hoppa av mens eg kjørte og bilen står uten reim nå :( Har funne ut at den skal være 1100mm lang, men det stopper der ! :) Takk for alle svar. Hilsen fortvila hobbymekaniker på ferie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Regner med det er reima til dynamoen/vannpumpa du tenker på? Servoreima er vel bare en vanlig rett kilereim om 1.4 ikke er anderledes enn 1.6-1.8 motorene. Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
James Dean Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Det er 1 reim som skal på 3 hjul og så er det eit sjølvstramandes hjul som skal presse reima i spenn.. det er sporreim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg