VR6power Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 fant en side der det sto litt om modifisering av manifoldet på golf vr6... http://www.europeancarweb.com/projectcars/0406ec_volkswagen_corrado_supercharger/photo_02.html ka menes her , skal man kutte vekk merka området og la det stå opent , eller sveise igjen etterpå med en flat og rett plate??! anyone?! Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Ser ut som hensikten er å gi bedre luftstrømning. Kappe vekk og erstatte med rette flater. Virker litt risikabelt... Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ian928 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Interessant, men jeg syns det er tvilsomt at det skal gi bedre flow. Overgangen til større tverrsnitt blir jo også veldig brå, den skal jo helst være med en viss radius som du ser den er originalt. Grunnen til at dette virker må være at størrelsen på Plenumkammeret øker. Enkelt sagt gir dette bedre fyllingsgrad av sylinderen på høyere turtall. Se her: http://www.team-integra.net/sections/articles/showarticle.asp?ArticleID=466 Siter Ian 1998 Range Rover 4,6HSE, 1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S 1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt 1956 Land Rover 86" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.