Turboed1 Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Skedsmo kommune er det helt mørkt for. EOD. De har satt forbud mot salg av varm mat fra klokken 0200 til 0600 alle dager...fint når man har jobbet til sola står opp og man ikke har lyst til å begynne med en tre-retters og satser på en burger. Men,det kan man ikke få kjøpe,det er nemlig ikke sunt... SÅ SULTE I HJEL ER SUNNERE????? Noen andre som kunne tenke seg å klikke i vinkel snart? Snart må man jo levere søknad om å få lov å drite på sin egen dass klokka 0251 den andre hver måned... det landet her er ultra-diskriminerende for folk som ikke har 8->4-jobb,ikke liker fotball,driver med bil og spiser på litt udda tider på døgnet. Dvs,meg. Føl dere fri til å lufte sinnet mot statens tendens til grenseløs innblanding i når og med hva man skal fylle magen etc... Men,hold det saklig. Dvs,kun kommenter på gjennomført idiotiske regler og sånt som papirbærerene har kommet opp med. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Er helt enig med deg ang. det nye systemet i Lillestrøm. Til og med på Kjeller får de visstnok ikke servere mat etter kl 2. Utestedene får ikke servere alkohol etter kl 2 heller. Greit nok at poenget er å få ned volden og forsøplinga i sentrum, men det finnes da andre måter å gjøre det på. Tviler sterkt på at å stenge kebab sjappa på hjørnet får folk til å gå hjem tidligere. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 He he. Bor ikke i Skedsmo selv men kjenner Anita Orlund så skal nevne dine meninger for henne:) Så får vi se hva hun svarer. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Må bare legge inn litt persolig syn også. Norge er ett super dyrt land og bo i. Så jeg er en av de som er på vourspill til kl 1 og møter opp på byen kl 01:15-01:30. Og for meg er det helt håpløst men 02:00 grense da jeg såvidt har kommet meg inn døra før ting stenger. En ulempe jeg ser med dette er at div mat steder må stenge dørene da folk fortsatt prøver å rekke siste ølen og ikke kommer å handler. Tror ikke helt jeg tør tippe hva Minutten etc tjener mellom 02:00 og 04:30. Dette kommer til å svi i kassa på ALLE steder som selger mat til meg/oss/dere som er på vei hjem fra byen. Men så skal jeg vinkle det en totalt annen vei. Jeg er en av de som drar på byen for å kose meg. For å være med venner og ha det morro. For å danse og forhåpentlig vis dra med meg ett hunnkjønn hjem. (men nå har jeg dame da) Det jeg skal frem til er at de skyldige her er. 1: Afrikanerne på Klimt som hele kvelden går rundt og selger dop, voldtar damer på dassen og skal sloss når de går ut døra. (nei jeg er ikke rasist!!!! Jeg observerer og leser avisen etter hver helg) 2: Pakistanerne/Iranerne/Irakerne som henger i kjellern på Martin's Hver uke leser jeg om div folk som sitter på glattsella etter helgen. Hver helg leser jeg om div folk som sloss i køen utenfor Martin's. Hver helg hører jeg om folk helt ned i 15 år som har vært på Martin's. Med fare for å høre selvgod og ovenpå ut vil jeg si at hvis folk hadde dratt på byen med samme holdning som meg. Nemlig det å ha det morro. Drikke og kose seg. Kjekke opp damer og ellers ha det fett hadde ingen ting av dette skjedd. Så konklusjonen min er at folk har faen ikke en dritt å klage på. Folk klarer jo faen ikke oppføre seg etter 3 øl innabords. Så da må folk som meg som KAN drikke lide for at folk skal leke bajas ikke klarer det og skal ødelegge. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 hm.... hva med fulle nordmenn/samer/nordlendinger som etter 4 øl tror de er verdensmestere i alt og er innpåslitne som faen for alt og alle som passerer rundt dem og blir etterhvert deng ned i bakken pga det!?.. hoppet over no der eller!? Er ikke rassist jeg heller kompis, men fylla skiller lite forskjell! eneste forskjell er jo at det er nordmenna som er berusa ikke utlendinga:) merkelig ikkesant?! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Det er liksom ikke nok at fulle, trøtte og kranglete folk ikke skal få mat på natta. Nå skal de jaggu sulte dem og, de blir jo ikke mindre kranglevorne av den grunn! Egentligt så flytter de bare probleme til andre tider på døgnet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Det er liksom ikke nok at fulle, trøtte og kranglete folk ikke skal få mat på natta.Nå skal de jaggu sulte dem og, de blir jo ikke mindre kranglevorne av den grunn! Egentligt så flytter de bare probleme til andre tider på døgnet. Og sånne som meg,som ikke har noe med hverken bråk på byen eller forsøpling å være,jeg skal få svi,liksom. Kun fordi jeg er sulten og det er greit med varm mat en gang i blandt (midt på natta) uten å lage den selv. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Hmm.. eller så kunne jo bare politiet gjort jobben sin? Dette er jo et tiltak som rammer MANGE uskyldige, og noen få skyldige. Herlig! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 jeg må le av dere, er dere virkelig overrasket over dette? den siste gjenlevende kommuniststat er det vi lever i. Jeg forventer snart tarmgass-avgift. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Siden du sier STATLIG overstyring, og fortsetter med Skedsmo KOMMUNE, er dette et STATLIG eller KOMMUNALT tiltak? En liten forskjell det, syns du ikke? I partifordelingen i kommunestyret deres er jo de største partiene Ap, FrP og Høyre, de to siste har flere representanter til sammen enn Ap. Jeg ser ikke helt kommunismen her, men.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 De flytter jo bare problemet. Okei, la oss si det slik. 1,Du er på fylla, du vil ha en kebab. Du vet at kebabsjappa stenger klokka 3. Da går du dit før 3. 2, Du er på fylla, du vil ha en kebab. du vet at kebabsjappa stenger klokka 2. Da går du dit før 2. Like mange folk, like fuckings fulle fordi at "man drikker jo etter klokka". Stenger serveringa klokka 2, så "må" man jo hive i seg de 6-7 halvlitrene før klokka 2. Og hva får vi da? Like mange fulle folk, like mange idioter, samme kranglevorne folka, som er like kranglevorne om klokka er 1, 2 eller 3. Og de står i den samme køen, utfor den samme kebabsjappa, og venter på det samme jævla kebaben. Resultat? Like mye bråk, en time tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Kansje det skal utvikles en svartebørs innen fastfood i Skedsmo distriktet? Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 "Hey man, jeg har kebab. Første er gratis... Men du må betale for dressingen. 100 spenn!" "Faen, snuten, du har aldri sett meg!" *løpe* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Å jeg er så glad jeg bor i Oslo! Tilgjengelighet av mat, når en vil, er faktisk en av de få grunnene til at å bo i by overgår land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL-GTO Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Så Lillestrøm er plutselig ikke en by lenger da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg