ninjaflipp85 Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Heisann godtfolk :) Jeg er på jakt etter skinnintriør til min 97mod S40.. Viser til bilder her. Vil ha seter , midtarmlene å trekkene i dørene. Åsså vil jeg bytte ut hanskerommet mitt.. Mot børstet stål som står i nyere biler:) + jeg vil gjerne ha nyere instrument ,km\t viser og turtall, vil gjerne ha ny girspake , og nytt ratt.. Er dette mulig å skifte, å Hvor finner jeg dette? Hjeelp! :) Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Halla! :) Skinninteriør finner du med få tastetrykk på Finn.no. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11330630&sid=xz4cbajRNtp009541&WT.svl=Link Girspak å slik finner du rimlig hos lokale høggere eller Bilia. Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Har et skinninteriør til overs jeg, men seter er ganske slitte. Dørtrekka er bra mener jeg. Kan evt sjekke/ ta bilder om det er av interesse. Er grått skinn, akkurat som på bildene her, fra en -98 Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen J Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 http://www.bildesign.no/prod04.htm ^^ her har de skinninteriør til v40, går ut i fra at det passer til s40 også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Takk for mange svar. Hjelper veldig , ser jo det er mulig å få tak i :) Da er det vel noen som selger spredere\grøftlys til s40 også. fase 1 :)`? Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Takk for mange svar. Hjelper veldig , ser jo det er mulig å få tak i :) Da er det vel noen som selger spredere\grøftlys til s40 også. fase 1 :)`? Jepp, har det også mener jeg... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg