EvilE30 Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14709683&sid=xz9sae2EnaI368427&WT.svl=Bilde denne må da være artig nok?.. har hatt noen timer med litt sidelengs kjøring i den bilen der.. svoger'n min hadde den bilen før men fikk behov for familiebil. denne bilen er det bare å clutche ut sidelengs på vått føre og det er så gromt ratt-utslag på dem orginalt så brett kommer man.. esab sperre men tror jeg skal vurdere den der... det er jo en rå bil da egentlig, og tviler ikke på at den fort ligger sidelengs i svinga;) var ikke så værst pris på den heller, noe forslag på utseende og trimming. Tror ikke jeg gidder å bytte til 2.2 fordi det gir ikke så maximalt med hester, men det hadde vært litt kult det der hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 en starlet er den perfekte vinter bil fin en sånn en å du er i drømme land på vinteren bitte liten lett bil med bakhjulsdrift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg