Gå til innhold

asconbravi`s ascona B 2.0 prosjekt :)

Ranger emnet

asconabravi

Anbefalte innlegg

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

midt på siden ligger bilde av min, ikkje lexmaul men lignande, einaste forskjellen er at det står lexmaul på den.

http://www.bilforumet.no/veteranbil/95987-sleng-bilder-veteran-37.html

:)

ahhaaa, slik ja. okey, noen som vet hvor jeg får kjøpt dette?? eller er det mulig å lage en slags, så den kan bli litt fin? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikkje, har ALDRI sett de til salgs, men er berre en enkel plate som er festa i skilt hola. skal lage en i reserve no av plexi tenke eg. klar plexy, slipt runde hjørner og lakke over med raud sotespray - gjerne en fancy logo (lexmaul i mitt tilfelle) og klarlakk over de igjen:) må vel legge dobbelt plexien for å bygge likt med lyktene.

ford å opel haand i haaand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikkje, har ALDRI sett de til salgs, men er berre en enkel plate som er festa i skilt hola. skal lage en i reserve no av plexi tenke eg. klar plexy, slipt runde hjørner og lakke over med raud sotespray - gjerne en fancy logo (lexmaul i mitt tilfelle) og klarlakk over de igjen:) må vel legge dobbelt plexien for å bygge likt med lyktene.

hvor får du tak i plexy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
skal ha raud sotespray på min tenkte eg. slik at den ligner lyktene. sotespray på framsida, raud vanleg lakk på baksidå, fancy logo over sotespray og klarlakk over alt:) berre å prøve deg fram det;)

hørtes ikke domt ut ;) mja, rød passer jo lyktene, men hadde rød passet til blå bil?

å hvor kjøper du rød sotespray?

noen som foresten vet andre plass enn bs jeg kan få kjøpt dette? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=MA10211&vg=11183&vgpath=Varekategorier/1395/10923/11183

Endret av raviascona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er medlem i omc, så blir mindre her nå ;)

men en liten oppdatering.

den skulle vært til lakkering nu, men har støtta på et litte problem ved en dør. Så den blir sveisa å fiksa på frædan.

Men angående dørhåntak utvendig. noen som vet om noen uorginale som passer? er ikke helt fan av de orginale..

noen bilder vertfall.

DSC06096-1.jpg

DSC06097-1.jpg

DSC06098-1.jpg

en liten svakhet.

DSC06106.jpg

DSC06108.jpg

DSC06109.jpg

valse litt? :P

DSC06110.jpg

DSC06111.jpg

DSC06112.jpg