Gå til innhold

Prosjekt-tråd om min snart gromme 242. (Bildetung)

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da kommer det bilder av dagens økt.. Har fått sveisa inn den delen som var rustet i vinduskanten, fått slipa vekk asfaltplaterester inni bilen etc..

Her er bilder:

Plata jeg sveisa inn (stygt sveisa, men det holder):

DSC00884.jpg

DSC00886.jpg

Hvordan får man av disse klipsene? Finnes det nye å kjøpe?

DSC00887.jpg

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å sette inn nyere typen dashbord ja..

Ja, stemmer at du fikk noen skjemaer ja.. Syns det var ganske greie skjemaer jeg.. Fikk det til å funke greit i 244'en min, men plagdes en god del før jeg fant ut av noe ja.. :p

Uansett, har holdt på i garasjen idag også.. Er ikke blitt gjort så veldig mye med bilen, men alt av asfaltmatter er vekk. Bare pussing av smårester som gjenstår.

Prøvde også å slipe sveisen på plata til vinduskanten jeg sveisa inn, men med mangel på verktøy gikk det ikke helt som forventet.. Må få tak i noe annet verktøy til å slipe der. Var så jævli trangt og greier.

Har også prøvd å tatt av de klipsene til frontruta.. Dem satt som FAEN, så det ga jeg opp.. (Ja, jeg fant ut at dem stod i ett hakk, men dem var rusta fast).

Har forresten begynt med vår....eh.. høstreingjøringa i garasjen nå.. Irriterte meg over at jeg ikke har plass å legge verktøy på, så jeg gikk inn til mamma å henta kommoden hennes som jeg laga meg noen hyller i.. Blei bra å utrolig praktisk..

Her er noen bilder av dagens ryddeøkt i garasjen:

Hylla jeg snekra meg:

DSC00888.jpg

DSC00889.jpg

Resten av verkstedbenken (legg merke til volvoaskebegeret):

DSC00890.jpg

DSC00891.jpg

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider